ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито необхідність педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників в умовах модернізації освіти. Висвітлено зміст і сутність понять «гендерна соціалізація», «педагогічний супровід». Доведено, що на гендерну соціалізацію дошкільників впливають гендерні програми, норми, звичаї, культура відповідного суспільства.
Акцентовано увагу на сучасних дослідженнях з означеної проблеми, зокрема, на змісті, цілях, завданнях і критеріях педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників. З’ясовано, які форми роботи доцільно використовувати для розв’язання означеної проблеми. Наголошено, педагогічний супровід гендерної соціалізації дошкільників є процесом особистісної взаємодії між дорослим і дитиною. Окреслено перспективи подальших досліджень, що полягають у розробленні методики гендерної соціалізації дошкільників в умовах узаємодії з батьками.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Аблітарова А. Р. Організаційно-методичні основи сприяння соціалізації дітей різних статево-етнічних груп : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / А. Р. Аблітарова. – Київ, 2010. – 20 с.
Гендерні дослідження : прикладні аспекти : монографія / [В. П. Кравець, Т. В. Говорун, О. М. Кікінеджі та ін.]; за наук. ред. В. П. Кравця. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2013. – 448 с.
Кікінеджі О. Ґендерне виховання змалку / О. Кікінеджі // Дошкільне виховання. – 2006. − № 2. – С. 3–6.
Кікінеджі О. Гендерно-освітні технології як психолого-педагогічний супровід статевої соціалізації особистості / О. Кікінеджі // Український науковий журнал «Освіта регіону». – 2013. − № 3. – С. 3–6.
Москаленко В. В. Соціальна психологія : підручник / В. В. Москаленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 688 с.
Олійник Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10 років : навчало-методичний посібник / Л. М. Олійник. – Миколаїв : ПП «Принт-Експрес», 2008. – 50 с.
Рогальська-Яблонська І. П. Соціально-педагогічний супровід соціалізації особистості в дошкільному дитинстві : [монографія] / І. П. Рогальська-Яблонська. – Київ : Міленіум, 2008. – 400 с.
Соціалізація дошкільників в умовах ДНЗ / уклад. Т. І. Прищепа. – Харків : Вид. група «Основа», 2010. – 169 с.
Ткалич М. Г. Гендерна психологія : навч. посіб. / М. Г. Ткали. – Київ : Академвидав, 2011. – 248 с.
Яценко Л. В Гендерні особливості підготовки старшокласників до сімейного життя : навчально-методичний посібник / Л. В. Яценко, В. П. Постовий. – Корсунь-Шевченківський : ФОП Майдаченко І. С., 2009. – 257 с.