МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття містить аналіз стану і тенденцій розвитку матеріально-технічної бази вищих медичних закладів освіти України кінця ХХ – початку ХХІ століть. Виділено основні компоненти матеріально-технічної бази, що забезпечують організацію процесу навчання в межах самого закладу освіти. Виявлено, що безпосереднє значення для освітнього процесу мають будівлі й споруди, у яких відбувається цей процес, різноманітне обладнання, до якого можна віднести елементи інтер’єру та інвентар навчальних приміщень, спеціальне навчальне обладнання (лабораторне, інформаційне). Різні елементи матеріально-технічної бази структуровано за ознаками стабільності їх застосування й наближеності до навчальної діяльності. Зроблено висновок, що наявна матеріально-технічна база в цілому задовольняла функціональні потреби медичних вищих закладів освіти України кінця ХХ – початку ХХІ століть. Виникнення нових навчальних дисциплін, досягнення медичної науки, інформатизація медицини привели до переобладнання старих і обладнання нових навчальних приміщень у медичних вищих закладах освіти України.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Воробйова Є. В. Педагогічний менеджмент – базовий принцип розвитку освітніх організацій / Є. В. Воробйова, Н. В. Підбуцька // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. : Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2010. – Вип. 25 (29). – С. 23–27.
Натрошвілі С. Г. Стратегічне управління вищим навчальним закладом : теорія, методологія, практика : монографія / С. Г. Натрошвілі. – Київ : КНУТД, 2015. – 320 с.
Жиляєв І. Б. Вища освіта України : стан та проблеми / І. Б. Жиляєв, В. В. Ковтунець, М. В. Сьомкін. – Київ : Науково-дослідний інститут інформатики і права Національної академії правових наук України, Інститут вищої освіти НАПН України, 2015. – 96 с.
Олійник А. І. Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній освіті : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Анатолій Іванович Олійник ; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2008. – 20 с.
Банчук М. В. Комп’ютеризація як інструмент реалізації політики забезпечення якісної вищої медичної освіти України / М. В. Банчук // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – № 14. – С. 93–95.
Закон України «Про вищу освіту». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page
Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nmu.ua/
Харківський національний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://knmu.edu.ua/
Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.meduniv.lviv.ua/
Одеський національний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://odmu.edu.ua/
Івано-Франківський національний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ifnmu.edu.ua/uk/
Запорізький державний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zsmu.edu.ua/
Вінницький національний медичний університет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vnmu.edu.ua