СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНІКУМІВ ДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ У ШКОЛІ В 20-30-ТІ РОКИ ХХ СТ.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Здійснено спробу презентувати перші спроби застосування місцевого матеріалу в процесі вивчення студентами педагогічних технікумів різних навчальних дисциплін. Проаналізовано методи і форми підготовки студентів до краєзнавчої роботи у школі в 20-30-ті роки ХХ ст. Акцентовано увагу на навчальній і позанавчальній роботі, організації практичної підготовки студентів педагогічних технікумів до краєзнавчої роботи у школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2017. – № 38–39. – С. 380.
Бугрій В. С. Проблеми шкільного краєзнавства в українській педагогічній думці 20-х років ХХ ст. / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць : спеціальний випуск «До витоків становлення української педагогічної науки». – Київ : Науковий світ, 2002. – С. 100–102.
Пояснювальна записка до навчального плану педагогічного технікуму (31 березня 1925 р.) // Бюлетень Національного Комітету Освіти. – 1925. – № 10. – С. 29–33.
Центральний державний архів вищих органів влади та управління України, ф. 166, оп. 4, спр. 629. Бюлетені та звіти Житомирського інституту народної освіти і листування з ним про складання учбових програм та перевод студентів. Звіт про роботу Житомирських трьохрічних Вищих українських педагогічних курсів за 1923/24 навчальний рік, 48 арк.
ЦДАВО України, ф. 166, оп. 4, спр. 652. Учбові плани, звіти, протоколи, відомості про рух персоналу та інші матеріали педагогічних курсів Харківської губернії, 56 арк.
Волобуєв П. Педагогічні курси Харківщини / П. Волобуєв // Путь просвещения. – 1924. – № 8. – С. 228–231.
Миловидов Л. Краєзнавство в нових програмах трудшкіл І-го концентру / Л. Миловидов // Радянська освіта. – 1930. – № 4. – С. 45–51.
Ряппо Я. П. Організація методологічної роботи / Я. П. Ряппо // Путь просвещения. – 1925. – № 5–6.
Столяров Я. На путях к советскому ВУЗу / Я. Столяров // Путь просвещения. − 1924. − № 10. − С. 81−102.
Зотін М. Педагогічна освіта на Україні / М. Зотін. − Харків : ДВУ, 1926. − 214 с.
Майборода В. К. Вища педагогічна освіта в Україні : історія, досвід, уроки (1917−1985 рр.) / В. К. Майборода. − Київ : Либідь, 1992. − 196 с.