ЗАРУБІЖНЕ СТАЖУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В СИСТЕМІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснена спроба проаналізувати особливості організації міжнародних стажувань майбутніх фахівців соціальної сфери у системі їх професійної підготовки; проблемами щодо повного визнання результатів студентської мобільності і міжнародного стажування Приділено увагу розгляду основних завдань міжнародного стажування майбутніх фахівців соціальної сфери, значенню міжнародних стажувань для професійного зростання, критеріям оцінки готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до зарубіжного стажування, проблемам щодо повного визнання результатів міжнародного стажування та шляхам, що сприяють підвищенню ефективності академічної мобільності.
З’ясовано, що система професійної освіти в умовах формування єдиного європейського освітнього простору змушена мобільно та ефективно реагувати на виклики сьогодення . Наближення якості соціальних послуг до світового рівня посилило вимоги і до підготовки професійних фахівців соціальної сфери.
Міжнародні стажування майбутніх фахівців соціальної сфери представлено як один із напрямів, який відкриває можливості для ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери та підвищує їх рейтинг при подальшому працевлаштуванні.
На основі аналізу наукового доробку вчених та виходячи з реалій і досвіду проведення міжнародних стажувань у статті представлено основні завдання міжнародного стажування майбутніх фахівців соціальної сфери; критерії оцінки готовності майбутніх фахівців до зарубіжного стажування; шляхи підвищення якості міжнародних стажувань.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. Затв. Указом Президен-та України від 01.07.2014р. № 1556-VII. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013(дата звернення: 07.02.2020).
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VІІІ. URL: http://mon.gov.ua/ (дата звернення: 07.02.2020).
Про вищу освіту: Закон України від 11.07.2017 р. № 2122-VIII URL:http://zakon5.rada.gov.ua/laws /show/1556-18(дата звернення: 07.02.2020).
Хан Є. Академічна мобільність як один з пріоритетних напрямків у процесі формування спільного європейського освітнього простору: український досвід співпраці. Європейські історичні студії. 2017. № 8. C. 53–73.
Академічна мобільність як фактор інтеграції України у світовий науково-освітній простір. Аналітична записка. URL: https://niss.gov.ua/doslidzhennya/gumanitarniy-rozvitok/akademichna-mobilnist-yak-faktor-integracii-ukraini-u-svitoviy
Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/994_525
Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність: Постанова Кабінету міністрів України від 12 серпня 2015 року № 579. URL: https://www.kmu.gov.ua/ npas/248409199
Положення про академічну мобільність учасни-ків освітнього процесу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. URL: https://docs.google.com/document/d/1ltUd3GKQHS34fb6UTi9RvL1Zpxd9_y3BpNHmdXWW2DU/edit
Гуляєва Н.М. Мобільність викладачів і студентів: проблеми та орієнтири. Розбудова менеджмент-освіти в Україні: Матеріали VI щорічної міжнародної конференції (17–19 лютого 2005 року м. Дніпропетровськ). Київ: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. С. 76–80.
Грищук Ю.В. Міжнародна академічна мобіль-ність в Україні: проблеми і перспективи. Освіто-логічний дискурс, 2014, № 2 (6). С. 34–40.
Федорова І.І., Трофименко Я.В. Академічна мобільність українських студентів сучасного освітнього простору. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. 2012. № 2(35). С. 139–144.