ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Здійснено комплексний аналіз проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій та їх впливу на результативність професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної педагогічної освіти. Під час дослідницько-експериментальної роботи здійснено дослідження застосування потенційних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій щодо теми нашого наукового пошуку.
Запропоновано структуру авторського Інтернет-клубу як координаційного центру інформаційно-комунікаційного простору.
На рівні перспектив подальшого дослідження виокремлено роботу з вивчення ІК-компетентності викладачів і готовності їх до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Афанасьєв Д. Роль Інтернет-мережевих спільнот у становленні інформаційного суспільства в Україні / Дмитро Афанасьєв // Віче. – 2010. – № 2. – С. 2–4.
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков. – Київ : Атіка, 2009. – 684 с.
Висоцька О. Є. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку / О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. – 2012. – № 6. – С. 48–50.
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : монографія / В. В. Лапінський [та ін.] ; за наук. ред. В. Ю. Бикова. – Київ : Педагогічна думка, 2010. – 160 с.
Манако А. ІКТ, інновації та підтримка масового безперервного навчання / Алла Манако // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : наук.-метод. журн. – 2012. – № 4. – С. 58–64.
Монахов В. М. Что такое новая информационная технология обучения / В. М. Монахов // Математика в школе. – 1990. – № 2. – С. 47−52.
Ніколаєску І. О. Віртуальна педагогічна майстерня як форма професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти / І. О. Ніколаєску // Освіта Закарпаття. – 2015. – № 22. – С. 99–102.
Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 : монография / Е. Д. Патаракин. – Москва : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. – 176 с.
Сейдаметова З. С. Проектирование среды онлайнового обучения / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. Выпуск 32. Педагогические науки. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2011. – С. 101–106.
Табачник Д. Роль ІКТ у створені єдиного європейського освітнього простору / Д. Табачник // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2011. – № 4/5. – С. 4–9.