ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Інна Олександрівна Ніколаєску

Анотація

Здійснено комплексний аналіз проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій та їх впливу на результативність професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної педагогічної освіти. Під час дослідницько-експериментальної роботи здійснено дослідження застосування потенційних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій щодо теми нашого наукового пошуку.

Запропоновано структуру авторського Інтернет-клубу як координаційного центру інформаційно-комунікаційного простору.

На рівні перспектив подальшого дослідження виокремлено роботу з вивчення ІК-компетентності викладачів і готовності їх до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Ніколаєску, І. О. (2018). ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2132
Розділ
Статті
Біографія автора

Інна Олександрівна Ніколаєску, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, докторант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Посилання

Афанасьєв Д. Роль Інтернет-мережевих спільнот у становленні інформаційного суспільства в Україні / Дмитро Афанасьєв // Віче. – 2010. – № 2. – С. 2–4.

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков. – Київ : Атіка, 2009. – 684 с.

Висоцька О. Є. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку / О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. – 2012. – № 6. – С. 48–50.

Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : монографія / В. В. Лапінський [та ін.] ; за наук. ред. В. Ю. Бикова. – Київ : Педагогічна думка, 2010. – 160 с.

Манако А. ІКТ, інновації та підтримка масового безперервного навчання / Алла Манако // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : наук.-метод. журн. – 2012. – № 4. – С. 58–64.

Монахов В. М. Что такое новая информационная технология обучения / В. М. Монахов // Математика в школе. – 1990. – № 2. – С. 47−52.

Ніколаєску І. О. Віртуальна педагогічна майстерня як форма професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти / І. О. Ніколаєску // Освіта Закарпаття. – 2015. – № 22. – С. 99–102.

Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 : монография / Е. Д. Патаракин. – Москва : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. – 176 с.

Сейдаметова З. С. Проектирование среды онлайнового обучения / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. Выпуск 32. Педагогические науки. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2011. – С. 101–106.

Табачник Д. Роль ІКТ у створені єдиного європейського освітнього простору / Д. Табачник // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2011. – № 4/5. – С. 4–9.