ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КРАЄЗНАВЧИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Григорівна Побидайло

Анотація

Досліджено психолого-педагогічні передумови застосування дидактичних краєзнавчих ігор на заняттях фізичної географії України та визначено їх ефективність. Методи дослідження в роботі застосовано такі: пошуковий за наявною методичною та науковою літературою з аналізом знайденого матеріалу, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, систематизація, абстрагування й конкретизація, вивчення й аналіз документації та результатів діяльності дослідників із проблеми проведеного дослідження. Підтверджено ефективність застосування дидактичних краєзнавчих ігор на заняттях фізичної географії й окреслено перспективні напрями подальших досліджень.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Побидайло, Н. Г. (2018). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КРАЄЗНАВЧИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2134
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Григорівна Побидайло, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук, науковий співробітник відділу навчання географії та економіки

Посилання

Воробйова Р. Географічне виховання учнів у процесі спільної ігрової діяльності / Р. Воробйова // Географія та основи економіки в школі. – 2005. – С. 21.

Ліскович Є. Ігри для перевірки знань учнів / Є. Ліскович // Географія та основи економіки в школі. – 2004. – С. 21–23, 26, 32.

Осадчук Г. Сенкени на уроках географії / Г. Осадчук // Географія та основи економіки в школі. – 2005. – С. 20.

Усова Н. Такі різні ігри / Н. Усова // Географія та основи економіки в школі. – 2003. – С. 23.

Ягниця В. «Міс географія» / В. Ягниця // Географія та основи економіки в школі. – 2005. – С. 26.