КОНСТРУКТИВНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА ПЕДАГОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ МУКАЧІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Оксана Михайлівна Попович

Анотація

Здійснено порівняння традиційного підходу до організації педагогічного процесу у вищому закладі освіти і конструктивного підходу. Автором акцентовано увагу на тому, що процес формування навичок конструктивної діяльності майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки відбувається внаслідок зміни характеру їхньої самоосвітньої діяльності від свідомого засвоєння знань до розуміння значущості способів їх засвоєння для здійснення неперервного процесу самоосвіти, згодом – управлінню власною професійною діяльністю.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Попович, О. М. (2018). КОНСТРУКТИВНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА ПЕДАГОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ МУКАЧІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2135
Розділ
Статті
Біографія автора

Оксана Михайлівна Попович, Мукачівський державний університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти : затверджена указом президента України від 17 квіт. 2002 р. за № 347/2002 // Дошкільне виховання. – 2002. – № 7. – С. 4–9.

Вишківська В. Б. Формування у майбутніх учителів здатності до конструювання навчально-пізнавальної діяльності школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Б. Вишківська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 21 с.

Демидова Ю. О. Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ю. О. Демидова. – Київ, 2007. – 186 с.

Іваненко Л. М. Гра як пізнавальна та конструктивна діяльність : у 2 кн. / Л. М. Іваненко. – Харків : Фоліо, 2005. – 272 с.

Маркова В. В. Развитие практической готовности к инновационной деятельности у педагогов дошкольного образования / В. В. Маркова // Детский сад от А до Я. – 2010. – № 1. – С. 91–96.

Ворожбіт-Горбатюк В. В. Компоненти готовності майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку / В. В. Ворожбіт-Горбатюк, О. М. Попович // Вісник МДУ. Серія : педагогіка та психологія. – Вип. 2. – Мукачево, 2015. – С. 37–42.

Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : навчальний посібник [для магістрантів і аспірантів] / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – Київ : ТОВ «Філ-студія», 2006. – 320 с.

Голота Н. М. Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Миколаївна Голота ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2000. – 20 с.

Деменчук Л. Гуманізація дошкільної освіти – вимога сьогодення / Л. Деменчук // Нова педагогічна думка. – 1999. – № 2. – С. 28–30.

Коротаева А. Будущие воспитатели : ценности профессии педагога / А. Коротаева // Дошкольное воспитание. – 2011. – № 5. – С. 100–103.