ВИЩА ОСВІТА ІЗРАЇЛЮ: НАЦІОНАЛЬНІ РЕАЛІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ В XXI СТОЛІТТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Представлено результати дискурсивного аналізу проблеми державного регулювання й розвитку вищої освіти в Ізраїлі у XXI столітті з залученням англомовних джерел. Наведені у статті факти і дані свідчать про зміни в регуляторній політиці держави, ландшафті вищої освіти, зростанні кількості студентів і здобувачів академічних ступенів. Сукупність методів теоретичного дослідження феномену вищої освіти сприяли визначенню основних тенденцій її розвитку: інституалізація системи, диверсифікація, інтернаціоналізація, упровадження стандартів забезпечення якості, англінізація. Зроблено висновок, що освітня політика держави та інституцій підвищують конкурентоспроможність вищої освіти країни на світовому ринку освітніх послуг і спрямовані на зростання авторитету ізраїльської науки на міжнародній арені.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Academic Ranking of World Universities. (2017). Retrieved from https: // www.educationindex.ru/articles/university-rankings/arwu/?year=2017 (in Engl.)
Cohen, Erez, & Davidovitch, Nitza. (2016). Regulation of Academia in Israel: Legislation, Policy, and Market Forces. Journal of Education and Learning, 5 (4). doi:10.5539/jel.v5n4p165 (in Engl.)
Dagan-Buzaglo, Noga. (January 2007). The Right to Higher Education in Israel. A Legal and Fiscal Perspective. Adva Center, P.O. 1-59. Retrieved from www.adva.org (in Engl.)
Davidovitch, Nitza. (August, 2015). Teaching and Learning on the Move: Israeli and Global Higher Education Policies and Trends. Merit Research Journal of Education and Review. 243-253. Retrieved from http://www.meritresearchjournals.org/er/index.htm (in Engl.)
ERC Funded projects. (2017). Retrieved from https://erc.europa.eu/projects-figures/erc-funded- projects/results?f[0]=funding_scheme%3AStarting%20Grant%20%28StG%29&f[1]=country%3AIsrael (in Engl.)
Higher education in Israel. Tempus. (July 2012). 1-14. Retrieved from http://eacea.ec.europa.eu/tempus/participating_countries/israel_en.php (in Engl.)
Israeli Council of Higher Education. (2017) Retrieved from http://www.che.org.il/english.aspx (in Engl.)
Israel (2016). Education at a Glance 2016: OECD Indicators, OECD Publishing, Paris. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1787/eag-2016-en (in Engl.)
Kheimets, Nina, G. & Epstein, Alek, D. (April 2005). Languages of Higher Education in Contemporary Israel. Journal of Educational Administration and History, 37 (1), 55–70 (in Engl.)
Levin-Rozalis, M. & Lapidot, O. (2010). Evaluation in Teacher Training Colleges in Israel: Do Teachers Stand a Chance? Journal of Assessment and Accountability in Educator Preparation, 1 (1), 16–28 (in Engl.)
Menahem, Gila. (October 2008). The Transformation of Higher Education in Israel since the 1990s: The Role of Ideas and Policy Paradigms. Governance: An International Journal of Policy, Administration, and Institutions, 21(4), 499–526 (in Engl.)
Menin, Alon. (2015). Bologna process – Current Status in Israel. Retrieved from http: //www.academia.edu/16367463/Bologna_process_- Current_Status_in_Israel (in Engl.)
Protocol of the Education Committee of the Knesset, (11 October 2010). 1112. (in Engl.)
Ranking Web of Universities. (July 2017). Retrieved from http://www.webometrics.info/en/Asia (in Engl.)
Rokach, Ami. (2016). Higher Education in Israel: An Overview, International Journal of Leadership and Change, 4 (1). Retrieved from http://digitalcommons.wku.edu/ijlc/vol4/iss1/12 (in Engl.)
ShanghaiRanking’s Global Ranking of Academic Subjects. (2017). Retrieved from http://www.shanghairanking.com/ (in Engl.)
The Global Competitiveness Report. (2016–2017). Retrieved from www.weforum.org/gcr. (in Engl.)
The Higher Education System in Israel. (May 2014). Coord. and ed.: Hava Klein-Avishai, Michal Ophir and Yelena Krol. Jerusalem, 75. Retrieved from http://che.org.il/wp-content/uploads/2012/05/HIGHER-EDUCATION-BOOKLET.pdf (in Engl.)
The Quality Assessment Division. Statistical Data. (2014). Retrieved from http://lang.che.org.il/en/?page_id=2421 (in Engl.)
The Taub Center for Social Policy Studies. Retrieved from http: // taubcenter.org.il/overview-2/ (in Engl.)
Top 10 universities for producing Nobel prizewinners. (2015). Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/features/top-10-universities-producing-nobel-prizewinners (in Engl.)
Volansky, Ami. (2012). After the «Lost Decade»: Where Is Higher Education in Israel Headed? Policy Paper (02), 1-70. Retrieved from http://taubcenter.org.il/wp-content/files_mf/afterthelostdecadewhereishighereducationinisraelheaded.pdf (in Engl.)
World University Rankings. (2016-2017). Retrieved from https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2017/world-ranking#!/page/0/length/25/locations/IL/subjects /3108/sort_by/scores_citations /sort_order/asc/cols/scores (in Engl.)
World Ranking Web of Universities – Webometrics. (July 2017). Retrieved from http://www.webometrics.info/en/node/52 (in Engl.)
Yogev, Abraham. (2000). The Stratification of Israeli Universities: Implications for Higher Education Policy. Higher Education, 40, 183–201 (in Engl.)