ЦІННІСНА ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МИСТЕЦЬКОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто студентський вік, що є кінцевим періодом інтенсивного формування системи ціннісних орієнтацій і впливає на становлення характеру майбутнього фахівця й особи в цілому. Доведено, що молодій людині для свідомої й вільної активної діяльності потрібні не тільки уявлення про цінності, що впливають на її поведінку, але й створення умов для забезпечення формування ціннісних орієнтацій. Це пов’язано зі зміцненням на цьому етапі життя необхідних для повного формування ціннісних орієнтацій особистості передумов, а саме: накопиченням достатнього морального і первинного професійного досвіду, оволодінням самостійним творчим мисленням, заняттям певного соціального статусу.
Показано, що в межах дослідження особливий інтерес становить механізм формування ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців творчих спеціальностей, а саме: дизайнерів, скульпторів, живописців, музикантів. Акцентовано, що важливою ланкою у формуванні майбутнього фахівця в галузі культури і мистецтва є формування його ціннісних орієнтацій, важливого компонента у структурі особистості, оскільки сутність їхньої професії безпосередньо пов’язана з діяльністю, результати якої несуть певні зміни у предметному середовищі людини, та, загалом, у середовищі її проживання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни / К. А. Абульханова-Славская. – Москва : Мысль, 1991. – 300 с.
Акмеология : личностное и профессиональное развитие : матер. Междунар. науч. конф. (Москва, 7–8 октября 2004 г.). – Москва : ЕКО; ООО «ПЦК Альтекс», 2004. – 396 с.
Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века / Б.С. Гершенский. – Москва : Совершенство, 1998. – 283 с.
Гончар О. В. Педагогічна взаємодія учасників навчального процесу в системі вищої освіти України (історико-педагогічний аспект) : монографія / О. В. Гончар. – Харків : ХНАДУ, 2011. – 424 с.
Курс лекции по социологии / под ред. В. Астаховой. – Харьков : Изд-во НУА, 2009. – 456 с.
Джуринский А. Н. Развитие образования в современном мире : учеб. пособие / А. Н. Джуринский. – Москва : ВАЛДОС, 1999. – 200 с.
Доценко Е. Л. Психология манипуляции : феномены, механизмы и защита / Е. Л. Доценко. – Москва : ЧеРо, 1997. – 344 с.
Кирьякова А. В. Ориентация личности в мире ценности / А. В. Кирьякова. – Оренбург : Изд-во ОГУ, 1996. – 188 с.
Махрова Е. И. Ценности и ценностные ориентации в современной литературе / Е. И. Махрова // Вестник ОГУ. – 2001. – № 2 (121) (февраль). – С. 215–224.
Педагогика : учебное пособие [для пед. институтов] / [Ю. К. Бабанский, Т. А. Ильина, В. А. Сластенин и др. ; под ред. Ю. К. Бабанского. – Москва : Просвещение, 1983. – 608 с.
Педагогика : учебное пособие [для педагогических институтов] / Н. И. Болдырев, Н. К. Гончаров, Б. П. Есипов, Ф. Ф. Королев. – Москва : Просвещение, 1968. – 528 с.
Пятьдесят крупнейших мыслителей : от Конфуция до Дьюи / пер. с англ. Н. А. Мироновой ; под ред. М. С. Добряковой. – Москва : Изд. дом высшей школы экономики, 2012. – 424 с.
Сивцева А. А. Модель формирования ценностных ориентаций у студентов младших курсов [Электронный ресурс] / А. А. Сивцева. – Режим доступа: http:cyberleninka. ruarticlenmodel-formirovaniya-tsennostnyh-orientatsiy-u-studentiv 02.02.2013.
Смелзер Н. Социология / Н. Смелзер. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1994. – 688 c.
Чаплицька Г. В. Формування творчого ставлення до професійних знань студентів економічних спеціальностей : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Г. В. Чаплицька. – Харків, 2003. – 192 с.