АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Акцентовано увагу на тому, що арт-терапія в роботі фахівця соціальної сфери дозволяє розвивати нові форми роботи з населенням у різних загальноосвітніх та інших навчальних закладах, спеціалізованих соціальних службах, а також за їх межами.
Наголошено на значущості підвищення професійної компетентності фахівця соціальної сфери.
Окреслено переваги використання арт-терапії в роботі фахівця соціальної сфери. Виокремлено основні аспекти використання арт-терапії в соціальній сфері.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Олійник І.В. Арт-терапія як одна з інноваційних психолого-педагогічних технологій у професійній діяльності соціальних працівників. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2018. Вип. 61. С. 208 – 213.
Вознесенська О.Л., Гундертайло Ю.Д., Латуненко Ю.Є., Немежанська О.А., Осадчук Л.А., Плетка О.Т., Скнар О.М., Яценя А.А. Концепція впровадження арт-терапії в дитячих лікарнях [За заг. ред. О.Л. Вознесенської, О.М. Скнар] Київ: Міленіум, 2007. 80 с.
Хіля А. Арт-терапія як об’єкт наукового дослідження у працях зарубіжних та вітчизняних учених. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2016. № 5 (59). С. 394 – 405 .
Полторак Л. Роль методів арт-терапії у професій-ній діяльності соціальних працівників. Витоки педагогічної майстерності. 2013. Вип. 11. С. 261–265.
Костiков В.О. Переваги арт-терапії як засобу адаптації дітей молодшого шкільного віку до умов навчально-виховного процесу. Молодий вчений. 2015. № 5(20). Ч. 3. С. 104–107.
Сорока О.В. Арт-терапія як засіб корекції важковиховуваності молодших школярів – вихованців притулку для неповнолітніх. Наукові записки. Серія: Педагогіка. 2011. № 4. С. 178–183.
Бриндіков Ю.Л. Арт-терапія: суть, можливості роботи з військовослужбовцями учасниками бойових дій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2017. Вип. 2 (41). С. 42–45.
Лебедева Л.Д. Практика арт-терапии: подходы, диагностика, система занятий. СПб.: Речь, 2003. 256 с.
Руденко Ю.Ю. Арт-терапія в соціальній роботі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціальна робота XXІ століття в Україні: теорія та практика», [ЦДПУ ім. В. Винниченка]. 2018. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/konferen-2018-2019-arhiv/konferentsii-2018-2019.
Подкоритова Л.О. Особливості впливу арт-терапії на розвиток рефлексії фахівців соціономічної сфери. Проблеми сучасної психології. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. 2016. Вип. 34. Кам’янець-Подільський: Аксіома. С. 431–445.
Попов Т. Применение арт-терапии в социальной сфере. Вестник Восточно-Сибирской открытой академии. 2013. № 7. URL: http://vsoa.esrae.ru/pdf/2013/7/722.pdf
Duncan M. Taking Art Therapy Outside of the Studio: Bringing Creativity and Care to Women Within a Boston Homeless Shelter. URL: https://digitalcommons.lesley.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1102&context=expressive_theses
Larrabee, M.J. (1982) Working with reluctant cli-ents through affirmation techniques. Personnel & Guidance Journal, 61(2). 105–110.
Hinz L.D. Media Considerations in Art Therapy: Directions for Future Research. The Wiley Hand-book of Art Therapy, First Edition. Edited by David E. Gussak and Marcia L. Rosal. John Wiley & Sons, Ltd. Published, 2016. 135-145.