ОСНОВНІ СКЛАДНИКИ РОЗВИТКУ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФІНЛЯНДІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито фінський досвід неформальної освіти дорослих, яка є важливим складником неперервної освіти і має великі потенційні можливості щодо розвитку суспільства, держави й особистості. Зроблено аналіз функціонування освітніх інституцій неформальної освіти дорослих Фінляндії. Розглянуто основні складники розвитку неформальної освіти дорослих і особливості їх узаємодії. Визначено, що основною перевагою фінської концепції неформальної освіти дорослих є усвідомлення соціальної рівності, прав і можливостей навчання дорослих учнів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Finnish Adult Education Association. Retrieved from http://www.sivistystyo.fi/en.php
Ahonen, S., & Rantala, J. (2001). Nordic Lights: Education for Nation and Civic Society in the Nordic Countries, 1850-2000. Helsinki: Finnish Literature Society
Jensen, N. L. (1984). A Grundtvig Anthology. Selections from the writing of N.F.S. Grundtvig (1783-1872). Copenhagen: James Clarke&
Гаврилова И. В. Формальная, неформальная и информальная модели образования / И. В. Гаврилова, Л. А. Запруднова // Молодой ученый. –2016. – № 10. – С. 1197–1200.
Liberal adult education certificate as a tool for validation. Retrieved from https://ec.europa.eu/epale/sites/epale/files/nvl_report_tool_for_validation_08 0916_3_0.pdf .
Огієнко О. І. Дослідження структури та функцій освіти дорослих / О. І. Огієнко // Педагогічні науки. Збірник наукових праць (частина перша). – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2002. – С. 103–111.
Лившиц В. Финская система образования Education in Finland / Влад Лившиц. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.proza.ru/2012/01/03/1230
Szekely, Radu. L’Educazione degli adulti in Finlandia. Retrieved from http://rivista.edaforum.it/numero8/pdf/15%20EDA%20in%20altri%20paesi%20L'educazione%20degli% 20 adulti%20in%20Finlandia.pdf.
Старєва А. М. Теоретичні та практичні основи освіти дорослих / А. М. Старєва // Наукові праці : Науково-методичний журнал. Педагогічні науки. – Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. П. Могили, 2006. – Т. 50, вип. 37. – С. 105–109.
Sahlberg, P., & Oldroyd, D. (2010). Pedagogy for economic competitiveness and development. European Journal of Education, 45 (2), 280–299
Основные характеристики и тенденции развития образования. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.intelros.ru/.../14396- osnovnye-harakteristiki- i-tendencii- razvitiya- obrazovaniya-vzroslyh- v- usloviyah-globalizacii.html