УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УНІВЕРСИТЕТАХ ТРЕТЬОГО ВІКУ ПОЛЬЩІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Наголошено, що науковий інтерес нині становить досвід управління освітою дорослих різних країн світу, зокрема Республіки Польщі. Доведено, що для організації ефективного управління процесом навчання дорослих у Польщі застосовують традиційні та активні методи навчання. Увагу зосереджено на тому, що до найпопулярнішої форми навчальних занять в університетах третього віку належить лекція. Показано також, що андрагоги застосовують і активні методи навчання дорослих, а саме: аналіз аргументів «за» і «проти» (дебати), метаплан, «шість капелюшків», покер критерії, дискусія на бали, дерево ухвалення рішень, аналіз СВОТ, інсценізація.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Czerniawska, O. (1987). Aktywność społeczna i naukowa uniwersytetów trzeciego wieku, nr 2. Warszawa: Oświata Dorosłych (in Polish.)
Czerniawska, O. (1999). Edukacja osób «Trzeciego Wieku», W: Wprowadzenie do andragogiki, pod red. T. Wujka. Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji (in Polish.)
Halicki, J. (2009) Edukacja seniorów w aspekcie teorii kompetencyjnej. Studium historyczno-porównawcze. Białystok: Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie (in Polish.)
Polturzycki, Jozef. (1994). Akademicka edukacja doroslych. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego (in Polish.)
Straś-Romanowska, M. (2009). Póżna dorosłość. Wiek starzenia się, Psychologia rozwoju człowieka. Charakterystyka okresów życia człowieka, pod red. B. Harwas-Napieraіa, J. Trempaіa. Warszawa: Wydawnicto Naukowe PWN (in Polish.)
Walczak, W. (2010). Jak oceniać ucznia?: teoria i praktyka. Łódź: Galaktyka (in Polish.)
Wesołowska, A. E. (1994). Akademickie programy kształcenia andragogicznego, nr 4. Toruń: Biblioteka Edukacji Dorosłych (in Polish.)
Witkowski, L. (2000). Rozwój i tożsamość w cyklu życia. Studium koncepcji Erika H. Eriksona. Toruń: Wyd. WIT-GRIFF (in Polish.)
Wyka, A. (1998). Badacz społeczny wobec doświadczenia. Wrocław: Wydawnictwo Ossolineum (in Polish.)
Zbiegień-Maciąg, L. (2010). Kultura organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm. Warszawa: PWN (in Polish.)