УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УНІВЕРСИТЕТАХ ТРЕТЬОГО ВІКУ ПОЛЬЩІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Олександрівна Михальчук

Анотація

Наголошено, що науковий інтерес нині становить досвід управління освітою дорослих різних країн світу, зокрема Республіки Польщі. Доведено, що для організації ефективного управління процесом навчання дорослих у Польщі застосовують традиційні та активні методи навчання. Увагу зосереджено на тому, що до найпопулярнішої форми навчальних занять в університетах третього віку належить лекція. Показано також, що андрагоги застосовують і активні методи навчання дорослих, а саме: аналіз аргументів «за» і «проти» (дебати), метаплан, «шість капелюшків», покер критерії, дискусія на бали, дерево ухвалення рішень, аналіз СВОТ, інсценізація.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Михальчук, О. О. (2018). УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ В УНІВЕРСИТЕТАХ ТРЕТЬОГО ВІКУ ПОЛЬЩІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (13–14). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2251
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Олександрівна Михальчук, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Посилання

Czerniawska, O. (1987). Aktywność społeczna i naukowa uniwersytetów trzeciego wieku, nr 2. Warszawa: Oświata Dorosłych (in Polish.)

Czerniawska, O. (1999). Edukacja osób «Trzeciego Wieku», W: Wprowadzenie do andragogiki, pod red. T. Wujka. Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji (in Polish.)

Halicki, J. (2009) Edukacja seniorów w aspekcie teorii kompetencyjnej. Studium historyczno-porównawcze. Białystok: Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie (in Polish.)

Polturzycki, Jozef. (1994). Akademicka edukacja doroslych. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego (in Polish.)

Straś-Romanowska, M. (2009). Póżna dorosłość. Wiek starzenia się, Psychologia rozwoju człowieka. Charakterystyka okresów życia człowieka, pod red. B. Harwas-Napieraіa, J. Trempaіa. Warszawa: Wydawnicto Naukowe PWN (in Polish.)

Walczak, W. (2010). Jak oceniać ucznia?: teoria i praktyka. Łódź: Galaktyka (in Polish.)

Wesołowska, A. E. (1994). Akademickie programy kształcenia andragogicznego, nr 4. Toruń: Biblioteka Edukacji Dorosłych (in Polish.)

Witkowski, L. (2000). Rozwój i tożsamość w cyklu życia. Studium koncepcji Erika H. Eriksona. Toruń: Wyd. WIT-GRIFF (in Polish.)

Wyka, A. (1998). Badacz społeczny wobec doświadczenia. Wrocław: Wydawnictwo Ossolineum (in Polish.)

Zbiegień-Maciąg, L. (2010). Kultura organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm. Warszawa: PWN (in Polish.)