СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ РАННЬОЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Людмила Михайлівна БРИКУН

Анотація

Визначальна роль у всебічному розвитку юної особистості належить ігровій діяльності, оскільки гра – провідна діяльність дітей дошкільного віку. Через гру відбувається формування психічних та соціальних новоутворень дитини дошкільного віку. Гра – це життя дитини, в якому вона навчається пізнавати світ та бачити в цьому світі себе. Якщо роль дитини в грі величезна, то й в подальшому дитина буде намагатись зайняти високу і кращу нішу в суспільстві. Слушність цього твердження давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині аби сформувати у неї життєво важливі компетенції, одна серед яких – рання профорієнтація?

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БРИКУН, Л. М. (2020). СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ РАННЬОЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/240-246
Розділ
Статті
Біографія автора

Людмила Михайлівна БРИКУН, дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) санаторного типу № 74 «Лісова пісня» Черкаської міської ради

вихователька

Посилання

Бурова А. П. Організація ігрової діяльності дошкільнят у світлі вимог Базової програми. До-шкільне виховання. 2009. С. 4–5.

Базовий компонент дошкільної освіти. Науковий керівник: А. М. Богуш. Авт.: Богуш А.М., Бєлє-нька Г.В., Гавриш Н.В., Шевчук А.С., Якименко Л.Ю. Київ: Видавництво, 2012. 26 с.

Міщик Л.І. Актуальність гендерного підходу в освіті. Київ, 2002. 185 с.

Котирло В.К., Титаренко Т.М. Роль дошкольного воспитания в формировании личности. Київ: Знання, 1977. 48 с.

Карасьова К. Самодіяльні ігри дитини. Київ: Шкільний світ, 2011. 128 с.

Эльконин Д.Б. Психология игры: монографія. М.: Педагогика, 1978. 304 с.

Михайленко Н.Я. Проблема дошкільної гри: психолого-педагогічний аспект. Київ, 2011. 226 с.