КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ДІАГНОСТИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПВШ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Философский словарь. 2-е изд. / под ред. М. Розенталя, П. Юдина. М. : Политиздат, 1968. 432 с.
Макарова Г. Г. Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2013. Вип. 113. С. 178–183.
Терещук Г. В., Сидоренко В. К. Основи педагогічних досліджень. Ольштин: WSIiE NWP, 2010. 328 с.
Марченко О. О. Критерії сформованості професійно-особистісного іміджу майбутніх інженерів-механіків. Международная научно-теоретическая конференция студентов и аспирантов «Украина и мир: гуманитарно-техническая элита и социальный прогресс». Харьков: НТУ «ХПИ», 2015. С. 213–215.
Горовенко О. А. Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами само презентації: автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.04. Переяслав-Хмельницький, 2013. 23 с.
Словник української мови : в 11 т. / за ред. І. Білодіда. Київ: Наукова думка, 1970–1980. Т. 8. 343 с.
Богданова І. Модульна технологія у професійній підготовці вчителя: монографія / за ред. І. Зязюна. Одеса : Учбова книга, 1997. 289 с.
Самборська О. В. Критерії, показники та рівні готовності магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 51. С. 239–244.