ІНТЕГРАЦІЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної українсь-кої мови [укладач і голов. ред. Бусел В.Т.]. Київ; Ірпінь: Перун, 2005. 1728 с.
Педагогічний словник [за ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д.]. Київ: Педагогічна думка, 2001. 516 с.
Соціолого-педагогічний словник [укл. С.У. Гонча-ренко, В. В. Радул, М. М. Дубінка та ін.; за ред В.В.Радула]. Київ: ЕксОб, 2004. 304 с.
Педагогіка вищої школи: словник-довідник [упор. О.О. Фунтікова]. Запоріжжя: ЗІДМУ, 2007. 404 с.
Яковлев И.П. Интеграция высшей школы с наукой и производством. Ленинград: Изд-во ЛГУ, 1987. 126 с.
Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної шко-ли: дидактичні основи: монографія. Львів: Світ, 1999. 301 с.
Радкін В.Ф. Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного у-ту ім. І. Франка. 2005. №21. С.61–64.
Монахова Г.А. Образование как рабочее поле интеграции. Педагогика. 1997. № 5. С. 52–55.
Кошкина И.В. Интеграция предметно-содержательной информации на модульной осно-ве: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. СПб., 1998. 175 с.
Берулава М.Н. Интеграция содержания общего ипрофессионального обучения в профтехучили-щах: теорет.- методол. аспект. Томск: Изд-во Томского университета, 1988. 221 с.
Философский энциклопедический словарь [Ред.-сост. Е.Ф. Губский и др.]. М.: ИНФРА-М, 1997. 575 с.
Федосеев П.Н. Философия и интеграция знания. Вопросы философии. 1987. № 7. С. 16–30.
Гончаренко С. Український педагогічний слов-ник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.
Павельциг Г. Интеграция – дифференциация – прогресс. Интегративные тенденции в современном мире и социальный прогресс [Под ред. М.А. Розова]. М.: Изд-во МГУ, 1989. С. 27–42.
Нюдюрмагомедов А.Н. Интеграционные процес-сы в педагогическом образовании: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Ростов н/Д, 1999. 365 с.
Словник іншомовних слів [За ред. О.С. Мельничука]. Київ, 1974. 776 с.
Корнеев С.И. Интеграция содержания общего и профессионального образования в условиях про-фильной школы: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. СПб., 2004. 223 с.
Чапаев Н.К. Структура и содержание теоретико-методологического обеспечения педагогической интеграции: дис. … докт. пед. наук: 13.00.01. Екатеринбург, 1998. 562 с.
Методика выявления и описания интегративных процессов в учебно-воспитательной работе СПТУ [Сост. Ю.С. Тюнников]. М.: Изд-во АПН СССР, 1986. 46 с.
Козловська І.М. Проблема визначення рівнів інтеграції у сучасній дидактиці. Педагогіка і пси-хологія професійної освіти. 2007. №4. C. 9–19.
Эльконин Д.Б. Избранные психологические тру-ды: Проблемы возрастной и педагогческой пси-хологии. М.: Изд-во Междунар. пед. акад., 1995. 224 с.