УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Соколюк О. В. Формування здоров’язберігаючої компетентності викладачів вищих навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наукові записки. Серія: Педагогіка, 2016. №2. С. 76–81.
Ковалюк О. Педагогічні та організаційні умови управління навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій. Витоки педагогічної майстерності, 2015. Вип. 15. С. 125–128.
Лаврова Л.В. Здоров’я через освіту як один із пріоритетних напрямків розвитку освіти. Освіта і здоров’я: формування здоров’я дітей, підлітків та молоді в умовах навчального закладу: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 25–26 березня, 2010 рік. Суми: СОІППО, 2010. С.91–94.
Палічук Ю. І., Кречун І. В. Методика реалізації технології і педагогічних умов здоров’язбереження економіста. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014. №1. С. 29–31.
Волобуєва Т. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів. Рідна школа, 2012. №7. С. 35–38.