О СОВЕРШЕНСТВОВАНИИ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ БУДУЩЕГО ПЕДАГОГА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Merk R. Kommunikatives Management: Erwachsenenbildung, Weiterbildung, Personalentwicklung. Eine vermittlungswissenschaftliche Perspektive. Berlin, 1993. 188 s.
New approaches to the teacher training: Competent approach, theories and practice. Handbook for the teacher education / Edited by P. Vardumyan and other. Yerevan: IREX, 2004.
Немов Р.С. Психология: учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений, в 3 кн. Кн.1. Общие основы психологии. М.: ВЛАДОС, 2005. 687 с.
Адаир Дж. Эффективная коммуникация. М.: Эксмо, 2006. 320 с.
Бодалев А.А. Психология общения: Избранные психологические труды. 2-е изд. М.: Московский психолого-социальный институт, 2002. 256 с.
Фромм Э. Бегство от свободы. Человек для себя. Пер. с англ. М.: АСТ ,2006. 571 с.
Возрастная и педагогическая психология: учеб. пособие. Под ред. М.В. Матюхина, Т.С. Михальчик, Н.Ф. Прокина и др. М.: Просвещение, 1984. 256 с.
Батаршев А.В. Диагностика способности к общению. Практическая психология. СПб.: Питер, 2006. 176 с.
Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основные положения, исследования и применение). СПб.: Питер, 1999. 608 с.
Алферов А.Д. Психология развития школьников: учеб. пособие. Ростов н/Д: Феникс, 2000. 384 с.
Эльконин Д.Б. Детская психология: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведвний. М.: Академия, 2005. 384с.
Фейербах Л. Избранные философские произведения. В 2-х т. Том.2. М., 1955.
Ксензова Г.Ю. Перспективные школьные технологии: Учебно-методическое пособие. М.: Педагогическое общество России, 2001. 224 с.
Ефимова Н.С. Психология общения. Практикум по психологии: Учебное пособие. М.: Форум. 2006. 192с.
Менчинская Н.А. Проблемы обучения, воспитания и психического развития ребенка: Избранные психологические труды. М.: Изд-во Московского психолого-социального института, 2004. 512с.
Роджерс К. Становление человека. М.: Прогресс, 1994. 324 с.