АНТРОПОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЕДАГОГИКИ СЧАСТЬЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В статье анализируются антропологические основы педагогики счастья: роль человека в мире, восприятие смысла жизни, роль социальных условий в процессе приобретения счастья.
Счастье является одним из важных компонентов человеческой жизни.
В статье трактуется то понятие, что воспитание счастливого ребенка это основная цель педагогики. В воспитательной системе счастье является педагогическим условием активности ребенка и играет роль педагогического средства в его развитии и персональном росте.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Монтессори М. Дом ребенка. Метод научной педагогики. М.: Задруга, 1913. 339 c.
Несмелов В. С. Наука о человеке. В двух томах. Казань, 1889–1901. Т1. «Опыт психологической истории и критики основных вопросов жизни». URL: http://psylib.org.ua/books/nesme01/index.htm
Камю А. Падение. Камю А. Избранное / Пер. Н. Немчиновой. М., Радуга, 1988. С. 277–334
Счастье воспитания: тренинг для приемных родителей / автор-составитель Г.Р. Шарафутдинова. Уфа: Изд-во БГПУ, 2011. 90 с.
Щуркова Н.Е., Павлова Е.П. Как воспитать счастливого: феликсология воспитания. М.: Педагогическое общество России, 2002. 80 c.
Ниязбаева Н.Н. Современная детская студия: среда комфорта. URL: http://www.rusnauka.com/7_NITSB_2014/Psihologia/8_158353.doc.htm.