ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЯКІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Мартинець Л.А. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителя у загальноосвітньому навчальному закладі: монографія. Вінниця: Нілан – ЛТД, 2017. 408 с.
Хриков Є. М. Управління навчальним закладом. Київ: Знання, 2006. 365 с.
Демчук В.С. Основи освітнього менеджменту. Київ: Ленвіт, 2007. 263 с.
Атаманчук Ю.М. Підготовка магістрів з управління навчальними закладами до інформатизації управлінської діяльності: теоретичні і методичні засади: монографія. Умань: Жовтий О.О., 2014. 333 с.
Данилова Г.С. Акмеологічна модель педагога в ХХІ столітті. Рідна школа, 2003, № 6, С. 6–9.
Єльнікова Г.В. Наукові основи управління школою. Харків: ХДПІ, 1991. 170 с.
Поважна Л.І., Цехмістрова Г.С. Організаційно-методичне забезпечення контролю якості навчання у вищому навчальному закладі освіти. Київ: Інтас, 2001. 94 с.
Фіцула М. М. Педагогіка. Київ: Академія, 2002. 528 с.