СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К ПРЕПОДАВАТЕЛЮ В КОНТЕКСТЕ РЕФОРМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ АРМЕНИЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Пионова Р.С. Педагогика высшей школы. Минск, 2005. 261 c.
Еремкин А.И. Идея естественного и свободного воспитания в наследии И.Г. Песталоцци. Проблемы свободного воспитания и развития личности. М., 1997. C. 28–33.
Гайворонская Т.В., Шадрина Э.М. Имидж преподавателя вуза глазами студентов. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2016. № 4-1. С. 25-28.
Сысоева Е.Ю. Идеальный имидж преподавателя вуза: опыт интеллектуальных переживаний. Вестник Самарского государственного университета. 2009. №5(71). С. 124–129.
Крылова М.Н. Способы мотивации учебной деятельности студентов ВУЗа. Перспективы науки и образования. 2013. №3. С. 86–95.