ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/386-2013.
Харченко В.М. До проблеми використання вільного програмного забезпечення при вивченні шкільного курсу інформатики в старшій школі. Інформаційні технології – 2016: зб. тез ІІ Української конференції молодих науковців, (19 травня 2016 р.). Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016.
Алєксєєв Є.Р., Чеснокова О.В., Чеснокова М.А. Про досвід використання вільного програмного забезпечення на кафедрі «обчислювальна математика і програмування» Донецького національного технічного університету. Тези Міжнародної науково-практичної конференції Foss Lviv-2011. Збірник наукових праць. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів: Видавництво ЛНУ, 2011. С. 7–9.
Семеріков С.О., Теплицький І.О. З досвіду використання вільного програмного забезпечення у підготовці майбутнього вчителя. Рідна школа. 2003. №. 5. С. 40–41.
Горошко Ю.В., Костюченко А.О., Шкардибарда М.І. Проблеми та особливості впровадження вільного програмного забезпечення в навчальний процес. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2010. №. 7. С. 8–10.
Кравчина О.Є. Основні напрями використання вільного програмного забезпечення в закладах освіти зарубіжжя. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ІТЗН, 2010. №6(20). URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/372/326.
Власенко А.П., Самощенко А.В. Компьютерная система поддержки учебного процесса на базе свободного программного обеспечения. Информатика и компьютерные технологи. 2011. C. 204–208.
Погромська Г.С., Христодоров О.В. Реалізація вільного програмного забезпечення засобами комплексного середовища розробки міжплатформових додатків QT. Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. 2015. №. 1. С. 224–231.
Семеріков С.О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: монографія. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. 340 с.
Воронкін О.С. Використання вільного програмного забезпечення в системі дистанційної освіти. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2011. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011. С. 28–30.
Кухарський В., Злобін Г.Г., Рикалюк Р.Є., Шувар Р.Я. Використання вільного програмного забезпечення в навчанні і наукових дослідженнях у Львівському національному університеті імені Івана Франка. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2016. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. С.71–73.
Покришень Д.А., Дрозд О.П., Сподаренко І.Й. Використання вільного програмного забезпечення у професійній підготовці майбутніх інженерів. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2011. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011. С. 127–129.
Ткачук Г.В. Використання вільного програмного забезпечення для вивчення технічних дисциплін майбутніми учителями інформатики. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2016. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. С. 106–108.