СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Іванова С. В. Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки, 2008, Вип. 42, С. 104–110.
Бєлікова Н.О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності: теорія та методика: Київ: Козарі, 2012. 584 с.
Погонцева О.В. Особливості підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до роботи у сучасних оздоровчих центрах. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2009, №10, С. 177–180.
Кукса В. Переорієнтація професійної самосвідомості студента фізреабілітолога. Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2002, № 4, С. 41–47.
Дурай-Новакова К.М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности: автореф. дис. … д-ра пед. наук. М., 1983. 32 с.
Конькова Р.В. Подготовка преподавателя физической культуры в классическом университете: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08. Кемерово, 2003. 212 с.
Сущенко Л. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект). Запоріжжя: Запорізький держ. ун-т, 2003. 442 с.
Кондратенко Г., Черніков С. Професійне становлення майбутнього фахівця в позанавчальній діяльності вишу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013, Вип. 121, Ч. ІІ, С. 33–38.
Гомонюк О. Педагогічні умови формування професійно значущих якостей у майбутніх реабілітологів. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки, 2014, №8(285), С. 87–92.
Химинець В. Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя. URL: http://zakinppo.org.ua/2010-01-18-13-44-15/233-2010-08-25-07-10-49.
Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ: Кондор, 2007. 185 с.
Хоменко П. В. Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2007. 266 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. Київ: Ірпінь: Перун, 2005. 1728 с.
Ващенко О., Свириденко С. Організація здоров`язберігаючої діяльності початкової школи. Початкова освіта, 2005, №46, С. 2–4.