АНТРОПОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сериков В.В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем. М.: Логос, 1999. 272 с.
Бим-Бад Б.М. Педагогическая антропология. Курс лекций. М.: Изд-во УРАО, 2002. 208 с.
Соколова Л.Б. Теория и практика формирования культуры педагогической деятельности будущего учителя: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Оренбург: Оренбургский гос. пед. ун-т, 2000. 350 с.
Фирсова А.Е. Основы реализации антропологического подхода в современном образовании. XIII региональная конференция молодых исследователей Волгоградской области, г. Волгоград, 11–14 ноября 2008 г.: сб. науч. материалов. Напр. 12 «Педагогика и психология». Волгоград: Перемена, 2009. С. 106–112.
Гершунский Б.С. О научном статусе и прогностической функции педагогической теории. Советская педагогика. 1984. № 10. С. 64–71.
Колесникова И.А., Титова Е.В. Педагогическая праксеология. М.: Академия, 2005. 256 с.
Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века (В поисках практико-ориентированных образовательных концепций). М.: Совершенство, 1998. 608 с.
Лузина Л.М. Теория воспитания: философско-антропологический подход. Псков, 2000. 186 с.
Рожкова (Фирсова) А.Е. Современные идеи педагогической антропологии как основа для реализации в образовании. XIV региональная конференция молодых исследователей Волгоградской области, г. Волгоград, 10–13 ноября 2009 г.: сб. науч. материалов. Напр. 12 «Педагогика и психология». Волгоград: Перемена, 2010. С. 113–118.