ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Покровська І. Л. Методика викладання турецької мови в інтерактивному класі. Актуальні проблеми викладання іноземних мов (української, російської, англійської, китайської, турецької) у вищих навчальних закладах. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Київ: КНУ імені Тараса Шевченка, 2015. С. 85 89.
Пентилюк М.І., Караман С.О., Горошкіна О.М. та ін. Методика навчання української мови в середніх закладах: підруч. Київ: Ленвіт, 2005. 400 с.
Ворзацька Л., Кратасюк Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади. Дивослово. 2005. №2. С. 5–9.
Wright A., Betterridge D., Buckby M. Games for Language Learning: Cambridge Handbooks for Language Teachers. Cambridge University Press, UK, 2006. 193.
Куц М.О. Імітаційно-ігрові технології у викладанні іноземних мов увищих технічних навчальних закладах. Матеріали ХХІ Міжн.наук.-метод.конф.«Управління якістю підготовки фахівців» (м. Одеса, 21–22квітня 2016 р.). Одеса: Вид-во ОДАБА, 2016. С. 128–130.
Сейтхалилова Л.С. Методик къулланма. Дебат оюнлары къырымтатар тилининъ огренювинде ань-аневий олмагъан бир усулдыр. Симферополь: Къырым девлет окъув педагогика нешрияты, 2007. 16 с.
Зозуля І., Присяжна О., Солодар Л. Основні сучасні методи викладання української мови як іноземної. Теорія і практика викладання мови як іноземної. 2014. Вип. 9. С.22–27.
Чернова А. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної. Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия «Филология. Социальные коммуникации». 2012. Т. 25(64). №1. Часть 2. С. 318–322
Галиуллина, Э.И. Использование мультимедийного лингафонного кабинета при обучении иностранным языкам. Электронные текстовые данные. М.: [б.и.], 2013. URL: http:// elibrary.ru/item.asp?id=17700476.
Інтерактивний клас (ІК). Система управління комп’ютерним класом. Версія 7.0 R2. Керівництво викладача. Київ, 2013.
Малюга O. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. Молодь і ринок. 2014. № 2(109). С.86–69.