ЭТОС ПРОФЕССИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Śnieżyński M., Sztuka dialogu. Teoretyczna założenia a szkolna i akademicka rzeczywistość, Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny, 2008.
Denek K. Uniwersytet w perspektywie społeczeństwa wiedzy. Przyszłość kształcenia nauczycieli, Poznań: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I, 2011.
Parafiniuk-Soińska J. Tradycyjne wzory a współczesne potrzeby w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji, w: W. Leżańska (red.), Nauczyciel wczesnej edukacji w kontekście zmian edukacyjnych, Łódź: Uniwersytet Łódzki, 2009.
Kapias M., Polok G. Osoba – cnota – wartość. Wybrane zagadnienia z etyki nauczyciela akademickiego, Katowice: Akademia Ekonomiczna, 2007.
Muszkieta, Ocenianie osiągnięć uczniów przez nauczycieli wychowania fizycznego Poznań: Wydawnictwo Edukacyjne, 2004.
Dobra praktyka badań naukowych, Warszawa: Zespół ds. Etyki w Nauce przy Przewodniczącym Komitetu Badań Naukowych, 2000.
Dobre obyczaje w nauce. Zbiór zasad i wytycznych, Warszawa: Komitet Etyki w Nauce Polskiej Akademii Nauk, 2001.
Пионова Р., Клим-Климашевска А., От профессионализма и компетентности учителя – к педагогическому мастерству и новаторству. Минск: Медисонт, 2017.