ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАТУСУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кравченко А. Социология: Общий курс: Учебное пособие для вузов. М.: ПЕРСЭ; Логос, 2002. 640 с.
Кравець О. Є. До питання професійної педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. Вип. 43. С. 161−166.
Кузьмина Н. В. [Головко-Гаршина]. Предмет акмеологии. 2-е изд., испр. и доп. СПб. : Политехника, 2002. 189 с.
Барабанова З. П. Развитие акмеологической культуры педагогов как одно из условий подготовки к личностно ориентированному взаимодействию. Вестник развития науки и образования. 2008. № 4. С. 91−95.
Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник. Київ: Кондор, 2011. 628 с.
Коркішко О. Г. Усвідомлення сучасним викладачем власного призначення як запорука професійного зросту. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. № 2 (46). С. 336−343.