ПЕДАГОГІЧНИЙ ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ АКАДЕМІКА І. А. ЗЯЗЮНА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Васянович Г.П. Філософсько-педагогічні ідеї академіка Івана Зязюна. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2014. №4. С. 217–227. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_4_26.
Столяренко Л. Д. Психология управления: учебное пособие. Изд. 4-е. Ростов н/Д: Феникс, 2007. – 507с.
Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії: наук.-метод. посіб. Київ: МАУП, 2000. 312 с.
Усатенко Т.П. Філософствування мислителя. Про Івана Зязюна. Постметодика. 2015. №3. С. 2–4.
Романовський О. Г. Ідеї академіка І. А. Зязюна у системі підготовки українських лідерів нового покоління. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. 2016. Вип. 45(49). Ч.1. C. 80–88.
Романовский А.Г. Об Учителе с любовью. Теорія і практика управління соціальними системами. 2014. №4. С. 20–28.
Семенова А.В. Педагогічна майстерність І.А. Зязюна – маяк для педагогів за покликанням. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. 2015. Вип. 42 (46). C. 56–64.