ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Bandura A., Ross D., Ross S.A. Imitation of film-mediated agressive models. Journal of Abnormal and Social Psychology. 1963. Т. 66. С. 3–11.
Винтерхофф-Шпурк П. Медиапсихология. Основные принципы / пер. с нем. Харків: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 288 с.
Воронина, О.А., Медведева, Н.И. Влияние современных телепередач на психику ребенка. URL: www.rae.ru/forum/2012/271/1559.
Кузнецова О.Д. Засоби масової комунікації. Львів: ПАЮ, 2005. 200 с.
Матвієнко О.В. Основи морального виховання особистості молодшого школяра. Київ: Стилос, 1999.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори: у 5 т. Київ: Радянська школа, 1977. Т.4. 640 с.
Сухомлинский В.А. О воспитании. М.: Изд-во политической литературы, 1975. 171 с.