ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЕ ПРИЗНАКИ НАУЧНОГО ПРЕКРАСНОГО В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ МАТЕМАТИКЕ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Микаелян Г. С. Мотивационные признаки научного прекрасного. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси: ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2018. Вип. 2.2018. С. 87–94.
Азевич А.И., Двадцать уроков гармонии, Гуманитарно-математический курс. М., 1998.
Азимов Г., Щукин А. И. Новый словарь методических терминов. М., 2009.
Моисеев Н. Н. Человек и ноосфера. М., 1990.
Айзенк Г. Проверте свои способности. М., 1972; Айзенк Г. Узнай свой собственный коэффициент интеллекта. Н-Новгород, 1994.
Микаелян Г.С. Прекрасное и образовательный потенциал математики. Ереван: Эдит Принт, 2015. (на армянском языке).
Микаелян Г.С. Логические признаки научной эстетики в процессе обучения математике. Вісник Черкаського універ-ситету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси: ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2016. Вип. 18.2016. С. 85–93.
Микаелян Г. С. Нравственные ценности и образовательный потенциал математики. Ереван, 2011. (на армянском языке).
Хатчесон Ф. Исследование о происхождении наших идей красоты и добродетели. Хатчесон Фрэнсис, Юм Дэвид, Смит Адам. Эстетика. М.: Искусство, 1979. С. 127–268.