ІНСТРУМЕНТИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНОГО ОСВІЧЕНОГО ГРОМАДЯНИНА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Фучила О. М. Читання як фактор розвитку функціональної грамотності дорослих. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 6–7 травня 2016 р.). Київ, 2016. С. 6–9.
Позінкевич Р. О. Освіта в системі культури: монографія. Луцьк: Вежа, 2000. 348 с.
Зязюн І. А., Сагач Г. М. Краса педагогічної дії. Київ, 1997. 302 с.
Якса Н.В. Міжкультурна взаємодія суб’єктів освітнього процесу: навчальний посібник. Житомир: ЖДУ ім. І.Франка, 2007. 32 с.
Пєхота О.М. та ін. Освітні технології: навчальний методичний посібник / ред. О. М. Пєхота. Київ: А.С.К., 2004. 256 с.
Seligman M.E.P. Learned Optimism: How to Change Your Mind and Your Life. New York: Vintage; Reprint edition, 2011. 338 p.
Сбруєва А.А. Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). Вісник Житомирського педагогічного університету. Житомир, 2000. Вип. 6. С. 39–44.
Hirsch E.D. Cultural Literacy: What Every American Needs to Know? New York: Vintage Books, 1988. 272 p.
Гаврилюк М. В., Фучила О. М. Еволюція явища функціональної неграмотності дорослих у педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету: Серія педагогічні науки. Черкаси, 2016. № 4. С. 57–61.