ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Шишолік Л.А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у дошкільній освіті в контексті методичних аспектів. Впровадження та поширення інформаційно-комунікаційних технологій у роботі дошкільного навчального закладу з дітьми, педагогами, батьками та громадськістю : тематичний збірник праць. Рівне : РОІППО, 2015. 85 с. URL: http://www.roippo.org.ua/upload/iblock/fe1/posibnyk-zakhodu.pdf
Гиркин І.В. Нові підходи до організації навчального процесу з використанням сучасних комп'ютерних технологій. Інформаційні технології. 1998. № 6. С. 98–99.
Домрачєв В.Г., Ретинська I.В. Про класифікації комп'ютерних освітніх інформаційних технологій. Інформаційні технології. 1998. № 6. С. 17–19.
Жебровський Б.М., Ломаковська Г.В. Інформатизація навчального процесу столиці: крок в 21 століття. Комп'ютер у школі та сім’ї. 1998. № 4. С. 27–30.
Кутеньова Н. Б. Інноваційнийпідхід до організаціїметодичноїроботи з педагогами. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2012. № 10. С. 44–52.
Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаціних технологій. Київ: Видавничагрупа ВНV, 2008. 352 с.
Мотурнак Є. В. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у дошкільному навчальному закладі. Практика управлінням дошкільним закладом. 2012. № 5. С. 30–35.
Петрова О.Ю., Погорєлова Л.А. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2012. № 5. С. 71–77.
Єресько О.В. Освіта в Україні: курс – на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2012. № 1. С. 4–6.
Про Державну національну програму «Освіта» («Україна XXI століття») : Постанова КМ № 896 від 3 листопада 1993 року. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/896-93-п
Про Національну доктрину розвитку освіти : Указ Президента України № 347/2002 від 17 квітня 2002 року/ URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/347/2002
Hunter B. My Students Use Computers: computer literacy in the K-8 curriculum. Reston: Reston Publishing, 1983.
Шакотько В.В. Комп’ютер у початковій школі : навч.-метод. посіб. Київ: Редакція «Комп’ютер», 2007. 128 с.
Шакотько В.В. Методика використання ІКТ у початковій школі: навч.-метод. посіб. Київ: Редакція «Комп’ютер», 2008. 128 с.
Жалдак М.І., Морзе Н.В., Рамський Ю.С. Двадцять років становлення і розвитку методичної системи навчання інформатики в школі та педагогічному університеті. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2005. №5. С. 12–19.
Бондаревська В.М. Дитина та нові інформаційні технології: позитивні та негативні наслідки нової культури людського життя. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2000. № 1. С. 49–52.