ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Владислав Євгенович ВЕЛИЧКО
Олена Георгіївна ФЕДОРЕНКО

Анотація

Запропоновано критерії визначення ефективності застосування вільного програмного забезпечення в процесі підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Визначено мотиваційно-особистісний, психолого-педагогічний, дидактичний, дидактичний, технологічний, організаційно-комутативний та економічний критерії. Надано опис кожного із визначених критеріїв та продемонстровано їх практичне застосування на конкретних прикладах.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ВЕЛИЧКО, В. Є., & ФЕДОРЕНКО, О. Г. (2020). ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/257-263
Розділ
Статті
Біографії авторів

Владислав Євгенович ВЕЛИЧКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Олена Георгіївна ФЕДОРЕНКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Посилання

Семеріков С.О., Теплицький І.О. З досвіду використання вільного програмного забезпечення у підготовці майбутнього вчителя. Рідна школа. 2003. №5. С. 40–41.

Горошко Ю.В., Костюченко А.О., Шкардибар-да М.І. Проблеми та особливості впровадження вільного програмного забезпечення в навчальний процес. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2010. № 7. С. 8–10.

Кравчина О.Є. Основні напрями використання вільного програмного забезпечення в закладах освіти зарубіжжя. Інформаційні технології і за-соби навчання. Київ: ІТЗН, 2010. №6 (20). URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/372/326.

Величко В.Є. Досвід застосування вільного про-грамного забезпечення в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики, Вісник Черкаського університету, Серія Педагогічні науки. Черкаси, 2018. №5. С. 28–35.

Величко В.Є. Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів мате-матики, фізики та інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 2016. Т. 52. № 2. С. 18–26.

Чередниченко А. В. Застосування вільного про-грамного забезпечення у загальноосвітніх школах України. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 2018, 6.3, С. 21-32.

Яшанов С.М., Яшанов М.С. Теоретичні та методичні проблеми застосування вільно розповсюджуваного програмного забезпечення в інформатичній підготовці майбутнього вчителя. Освітній дискурс: Збірник наукових праць. Київ: Гілея, 2017. Вип. 2. Ч. 1: педагогічні науки. С. 18–29.

Величко В.Є. Відкриті системи підтримки про-цесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Технології електронного навчання, 2019. № 2. С. 20–26. URL: https://texel.ddpu.edu.ua/

Duan C., Liao J. OER and FOSS: Catalysts for Innovation in Online Education. In Ma W., Chan W., Cheng C. (Eds). Shaping the Future of Education, Communication and Technology. Educational Communications and Technology Yearbook. Springer, Singapore, 2019. P. 153–163.

Міжнародна науково-практична конференція FOSS. Lviv. URL: http://conference.linux.lviv.ua/uk/main.

Системний підхід у сучасних педагогічних дослі-дженнях в Україні: монографія. За ред. С.Я. Харченка; С.Я. Харченко, В.В. Прошкін, С.О. Омельченко та ін.; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2016. 488 с.