ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Семеріков С.О., Теплицький І.О. З досвіду використання вільного програмного забезпечення у підготовці майбутнього вчителя. Рідна школа. 2003. №5. С. 40–41.
Горошко Ю.В., Костюченко А.О., Шкардибар-да М.І. Проблеми та особливості впровадження вільного програмного забезпечення в навчальний процес. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2010. № 7. С. 8–10.
Кравчина О.Є. Основні напрями використання вільного програмного забезпечення в закладах освіти зарубіжжя. Інформаційні технології і за-соби навчання. Київ: ІТЗН, 2010. №6 (20). URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/372/326.
Величко В.Є. Досвід застосування вільного про-грамного забезпечення в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики, Вісник Черкаського університету, Серія Педагогічні науки. Черкаси, 2018. №5. С. 28–35.
Величко В.Є. Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів мате-матики, фізики та інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 2016. Т. 52. № 2. С. 18–26.
Чередниченко А. В. Застосування вільного про-грамного забезпечення у загальноосвітніх школах України. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 2018, 6.3, С. 21-32.
Яшанов С.М., Яшанов М.С. Теоретичні та методичні проблеми застосування вільно розповсюджуваного програмного забезпечення в інформатичній підготовці майбутнього вчителя. Освітній дискурс: Збірник наукових праць. Київ: Гілея, 2017. Вип. 2. Ч. 1: педагогічні науки. С. 18–29.
Величко В.Є. Відкриті системи підтримки про-цесу фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Технології електронного навчання, 2019. № 2. С. 20–26. URL: https://texel.ddpu.edu.ua/
Duan C., Liao J. OER and FOSS: Catalysts for Innovation in Online Education. In Ma W., Chan W., Cheng C. (Eds). Shaping the Future of Education, Communication and Technology. Educational Communications and Technology Yearbook. Springer, Singapore, 2019. P. 153–163.
Міжнародна науково-практична конференція FOSS. Lviv. URL: http://conference.linux.lviv.ua/uk/main.
Системний підхід у сучасних педагогічних дослі-дженнях в Україні: монографія. За ред. С.Я. Харченка; С.Я. Харченко, В.В. Прошкін, С.О. Омельченко та ін.; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2016. 488 с.