МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кузікова С.Б. Саморозвиток особистості: суб’єктний підхід. Психологія особистості. 2013. № 1(4). URL: http://ps.pu.if.ua/2013_4/7Kuz.pdf.
Деркач А.А., Селезнева Е.В. Акмеологическая культура личности: содержание, закономерности, механизмы развития. М. :Изд-во Московского психолого-социального института; Воронеж: МОДЭК, 2006. 496 с.
Іонова О.М. Системний та синергетичний підходи. Наукові підходи до педагогічних досліджень: колективна монографія / за заг. ред. В. І. Лозової. Харків: Апостроф, 2012. С. 22–81.
Свещинська Н.В. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів засобами сучасної фортепіанної музики : автореф. … дис. канд. пед. наук : 13.00.04. Кіровоград, 2005. 20 с.
Гаранина Ж.Г. Психологическая компетентность в структуре личностно-профессионального саморазвития специалистов социономической сферы: монография. Саранск: Изд-во Мордов. ун-та 2013. 136 с.
Гомонюк О.М. Професійно-педагогічна культура педагога як необхідна умова його професійного саморозвитку. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Київ-Вінниця: Планер, 2016. Вип. 47. С. 149–154.
Кон И.С. Психология ранней юности. М., 1989. 256 с.
Москальова Я.Ю. Проблема саморозвитку вчителя в зарубіжній педагогічній думці. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014. № 5. С. 20–27.
Кудрявцев И.К., Лебедев С.А. Синергетика как парадигма нелинейности. Вопросы философии. 2002. № 12. С. 55–63.
Нікулочкіна О.В. Х’ютагогіка як учіння про самоосвіту: сучасні інформаційно-комунікаційні технології супроводу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2015. Вип. 41. С. 231–236. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_33.