ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Мюнстерберг Г. Основы психотехники. СПб.: Алетейя, 1996. 352 с.
Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии. М. : Изд-во УРАО, 2000. 77 с.
Выготский Л.С. Исторический смысл психологического кризиса. Методологическое исследование. Выготский Л.С. Полное собрание сочинений: в 6 т. Т.1. Вопросы теории и истории психологии / под ред. А. М. Матюшкина. М.: Педагогика, 1982. C. 292–436.
Зеер Э.Ф. Психология профессий: учеб. пособие для студентов вузов. М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2006. 336 с.
Бадмаев Б. Ц. Методика преподавания психологии. М.: Владос, 1999. 301 с.
Ильин Е. П. Психология для педагогов. СПб.: Питер, 2012. 640 с.
Климов Е. А. Основы психологии: учебник для вузов. М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1997. 295с.
Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: активне соціально-психологічне навчання: навч. посіб. Київ: Вища школа, 2004. 679 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма. М.: Знание, 1996. 312 с.
Карандашев В. Н. Методика преподавания психологии: учебник для бакалавров. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Юрайт, 2014. 376 с.