ВПЛИВ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛЯ НА ЙОГО ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Психология здоровья: учебник для вузов / ред. Г. С. Никифорова. СПб.: Питер, 2006. 607 с.
Орел В. Е. Феномен «выгорания» в зарубежной психологии: Эмпирические исследования. Журнал практической психологии и психоанализа / ред. К. В. Ягнюк. М.: Институт практической психологии и психоанализа . 2011.№ 3.С. 58–59.
Водопьянова Н. Е. Синдром «психического выгорания» в коммуникативных профессиях. Психология здоровья: учебник / ред. Г. С. Никифорова. СПб.: СПбГУ, 2000. 498 с.
Бойко В. В. Синдром «эмоционального выгорания» в профессиональном общении. Изд 2-е. СПб.: Сударыня, 2001. 434 с.
Коновальчук А.Н. Синдром эмоционального выгорания и его профилактика в профессиональной деятельности городских и сельских учителей: дис. … канд. психолог. наук: 19.00.07: Педагогическая психология. Нижний Новгород: ГОУ ВПО «Волжский государственный инженерно-педагогический университет», 2008. 195 c.
Скорик Ю.М. Педагогічні умови формування резистентності до професійного вигорання майбутнього викладача вищої школи: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Черкаси: Черкаський нац. ун-т імені Богдана Хмельницького, 2015. 200 с.
Митина Л. M. Формирование профессионального самосознания учителя. Вопросы психологии: научный журнал / ред. Е. В. Щедрина. 1990. № 3. С. 58–64.
Митина Л. M. Психология личностно-профессионального развития субъектов образования. М.; СПб.: Нестор-История, 2014. 376 с.
Гуревич К. М. Профессиональная пригодность и основные свойства нервной системы. М.: Наука, 1970. 272 с.
Аминов Н.А. Психофизиологические и психологические предпосылки педагогических способностей. Вопросы психологии. 1988. №5. С. 71–77.
Мірошниченко О. А. Профілактика синдрому «професійного вигорання» у працюючих в екстремальних умовах: навчально-методичний посібник. / Житомир.держ. ун-т ім. Івана Франка. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015. 156 с.
Долгова В. И. Психофизиологические детерминанты готовности к инновационной деятельности. Вестник Челябинского государственного педагогического университета: / ред. В. В. Садырин. Челябинск: Вестник ЧГПУ, 2013. № 12. С. 17–24.
Еркинбекова М. А. Исследование причин профессионального выгорания педагогов. Вестник Академии педагогических наук Казахстана: 2014. №2. С. 58-64.