ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ БАКАЛАВРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА РІЗНИХ ТИПАХ ЗАНЯТЬ ІЗ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано проблему формування життєвих цінностей у контексті професійної підготовки майбутнього бакалавра дошкільної освіти засобами музичних занять. Уточнено сутність поняття «формування життєвих цінностей бакалаврів дошкільної освіти», який розуміється як систематичний, сталий процес, що детермінований аксіологічним підходом до здійснення професійної підготовки педагогічних кадрів, спрямований на опануванням бакалаврами знань про загальнолюдські цінності, формування вмінь і навичок, переконань щодо неповторності дошкільного дитинства та ролі педагога в житті дитини, якими студент керуватиметься у своїй подальшій професійній діяльності та житті. Презентовано аналіз особливостей формування життєвих цінностей бакалаврів дошкільної освіти на заняттях із музичного мистецтва в контексті професійної підготовки і запропоновані методичні рекомендації щодо вдосконалення музичної освіти фахівців не музичних спеціальностей.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Слободчиков В. И. Психология человека / В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев. – Москва : Школа – Пресс, 1995. – С. 383.
Зазимко О. В. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології. – 2014. – Т. 2. – Вип. 8. – С. 83–97.
Чепелева Н. В. Исходные теоретические положения и понятия психологической герменевтики / Н. В. Чепелева // Проблемы психологической герменевтики / под ред. Н. В. Чепелевой. – Киев : Изд-во НПУ им. М. П. Драгоманова, 2009. – С. 9–24.
Мельник Н. І. Цінності громадянської компетентності як базові у професійній підготовці майбутніх вихователів / Н. І. Мельник //Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. – 2018. – № 2. – С. 3–10.
Музично-енциклопедичний словник. – Київ, 1991. – С. 359.
Коновальчук В. І. Сутність поняття «цілісність особистості» у системі філософського знання / В. І. Коновальчук // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. – 2015. – Вип. 45 (1). – С. 154–168. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2015_45(1)__14.
Про Перелік напрямів (спеціальностей) та їх поєднання з додатковими спеціальностями і спеціалізаціями для підготовки педагогічних працівників за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра : лист МОН України № 1/9–736 від 06.12.2007 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uazakon.com/documents/dateb2/pg_gxcysa/index.htm
Побережная Г. И. Музыка в детской душе / Г. И. Побережная. – Киев, 2007. – С. 24.
Білодід Ю. М. Духовність : сутність, структура, функції : монографія / Ю. М. Білодід. – Житомир : Редакційно-видавничий відділ ІПСТ, 2003. – 192 c.