ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РЕГІОНУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розроблено теоретико-управлінські підходи до процесу моделювання щодо профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти регіону на засадах підвищення ефективності профільного навчання та забезпечення професійного самовизначення.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2017. – № 38–39. – 380 с.
Положення про освітній округ : схвалене 27.08.2010 р. Кабінетом Міністрів України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2010. – № 2.
Маслов В. І. Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / В. І. Маслов. – Тернопіль : Астон, 2007. – 150 с.
Самодрин А. П. Архітектоніка профільної освіти : навч.-метод. посіб. / А. П. Самодрин. – Кременчук : ПП Щербатих, 2015. – 253 с.
Мармаза О. І. Менеджмент в освіті : дорожня карта керівника / О. І. Мармаза. – Харків : Видавнича група «Основа», 2007. – 448 с. – (Серія «Адміністратору школи»).
Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука. – 2-е вид., перероб. і доп. – Київ : Голов. ред. УРЕ, 1986. – 800 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Вид. друге, доповнене й виправлене / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – С. 290.
Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/333
Єльникова Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія / Г. В. Єльникова. – Харків : Крок, 1999. – 303 с.
Проскунін В. М. Організаційно-педагогічні умови діяльності освітніх округів на регіональному рівні : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Проскунін. – Київ, 2008. – 256 с.
Мануйлов Ю. С. Соотношение понятий «пространство» и «среда» в контексте управленческой практики [Электронный ресурс] : материалы Интернет-конференции [«Топологические понятия в образовании»]. – 2010. – Режим доступа: http://vospitanie.fo.ru/page/Мануйлов_Ю.С.
Олійник В. Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічної освіти : монографія / В. Олійник. – Київ : Міленіум, 2003. – 148 с .
Кремень В. Педагогічна синергетика : понятійно-категоріальний синтез / В. Кремень // Теория и практика управления социальными системами. – № 3. – НТУ «ХПИ», 2013. – С. 3–19.
Федоришин Б. О. Методика виявлення і оцінки загальних інтересів особистості учнів (ОДАНІ-2) : метод. рекомендації / Б. О. Федоришин. – Київ : Центр міжрег. освіти, 1998. – 24 с.