ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ганна Олексіївна КОРІННА

Анотація

Узагальнено теоретичні положення щодо сутності поняття «компетентність», «професійна компетентність» як важливого компонента професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Визначено і проаналізовано структурні компоненти професійної компетентності майбутнього педагога: когнітивно-інформаційний, особистісний, мотиваційний, діяльнісний. Схарактеризовано особливості формування професійної компетентності майбутніх педагогів. Чільне місце у статті займає питання визначення чинників, які впливають на формування професійної компетентності майбутніх педагогів в закладах вищої освіти, а саме: правильно організоване освітнє середовище; зміст освіти; навчальний процес у закладі вищої освіти; завдання галузі освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОРІННА, Г. О. (2018). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2601
Розділ
Статті
Біографія автора

Ганна Олексіївна КОРІННА, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини

Посилання

Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька. – Режим доступу: file:///C:/Users/HomePC/Downloads/Nzspp_2012_4_25%20(1).pdf

Жигайло О. Формування професійної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів / О. Жигайло // Молодь і ринок. – 2012. – № 6 (89). – С. 78–81.

Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результатов образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 34–42.

Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – Москва : ИКЦ «МарТ» ; Ростов н/Д : МарТ, 2005. – 256 с.

Овчарук О. В. Компетентність як ключ до оновлення змісту освіти / Стратегія реформування освіти в Україні : рекомендації з освітньої політики / О. В. Овчарук. – Київ : К.І.С., 2003. – 296 с.

Професійна освіта : словник / уклад. С. У. Гончаренко [та ін.] ; за ред. Н. Г. Ничкало. – Київ : Вища школа, 2000. – 256 с.

Решетник П. М. Професійна освіта і компетентність / М. П. Решетник, Н. Г. Батечко // Науковий вісник НАУ. – 2005. – № 88. – С. 157–162.

Сергійчук О. Професійна компетентність майбутнього учителя у системі підготовки до педагогічної діяльності / О. Сергійчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – № 4 (Ч. 2). – 2011. – С. 188–206. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: file:///C:/Users/HomePC/Downloads/ppsv_2011_4(2)__31.pdf

Сікора Я. Б. Зміст та структура поняття професійна компетентність вчителя інформатики / Я. Б. Сікора // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч. ІІ. – Рівне, 2008. – C. 148–156. [Електронний ресурс]. – Режим доступу file:///C:/Users/HomePC/Downloads/inuv_2016_3_22.pdf

Спіріна Т. П. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців – соціальних педагогів [Електронний ресурс] / Т. П. Спіріна, Т. Л. Лях // Режим доступу: file:///C:/Users/HomePC/Downloads /T_SPIRINA_T_LYAKH_FPKMSP_KSPiSR_IL.pdf

The Bologna Declaration on the European space for Higher education an explanation. – Bologna, 1999 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.eurodesk.it/sites/default/files/file/doc_pogiovanili /bologna_process.pdf