ПРО МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Порушено проблему вдосконалення професійної підготовки майбутнього вихователя до розвитку старшого дошкільника як суб’єкта соціальної дії. Актуалізовано увагу до методологічних орієнтирів, які дозволяють прогнозувати досягнення стійких позитивних результатів щодо запровадження у вищій школі конструктивної педагогічної стратегії у вищеокресленій площині. Сфокусовано увагу на взаємозв’язку, узаємозалежності й узаємообумовленості домінант синергетичного, аксіологічного, акмеологічного підходів задля комплексного осмислення своєрідності процесу підготовки майбутнього вихователя до розвитку дитини як суб’єкта соціальної дії.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Загвязинский В. И. Методология и методика дидактического исследования / В. И. Загвязинский. – Москва : Педагогика, 1982. – 160 с.
Гончаренко С. У. Педагогічні закони, закономірності, принципи. Сучасне тлумачення / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2012. – 192 с.
Козловський О. М. Моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект : монографія / О. М. Козловський. – Львів : СПОЛОМ, 2012. – 484 с.
Кострова Ю. С. Генезис понятий «компетенция» и «компетентность» / Ю. С. Кострова // Молодой ученый. – 2011. – № 12. – Т. 2. – С. 102–104.
Ericson, K.,& Smit, J. (2007). Empirical study of expertise: Limits. General theory of expertise. New York: Cambridge
Життєва компетентність особистості : від теорії до практики : наук-метод. пос. / ред. І. Г. Єрманов. – Запоріжжя : Центріон, 2005. – 640 с.
Гончарова Н. Л. Категории «компетентность» и «компетенция» в современной образовательной парадигме [Электронный ресурс] / Н. Л. Гончарова // Сборник научных трудов Сев. Кав. ГТУ. Серия «Гуманитарные науки». – 2007. – № 5. – Режим доступа: http://www.ncstu.ru.
Вербицкий А. А. Личностный и компетентностный подход в образовании : проблемы интеграции / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларинова. – Москва : Логос, 2009. – 336 с.
Гуслякова Н. И. Профессиональное сознание будущих педагогов : монография / Н. И. Гуслякова. – Москва : Прометей, 2004. – 184 с.
Крутій К. Сторітелінг : мистецтво розповідання, або як зацікавити й мотивувати дітей / К. Крутій, Л. Зданевич // Дошкільне виховання. – 2017. – № 7. – С. 2–5.