ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ПРАКТИКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Андрій Сергійович ЛИТВИНОВ

Анотація

Обґрунтовано результати дослідницько-експериментальної роботи з перевірки організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх викладачів закладів вищої освіти до впровадження освітніх інновацій. Сформульовано авторське визначення поняття «провайдинг освітніх інновацій», розкрито поняття «готовність до впровадження освітніх інновацій». Визначено пряму залежність підвищення рівня готовності до впровадження освітніх інновацій від окреслених організаційно-педагогічних умов і компетентностей, що сформовані у процесі вивчення навчальної дисципліни «Провайдинг інновацій в освіті».

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЛИТВИНОВ, А. С. (2018). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ПРАКТИКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2604
Розділ
Статті
Біографія автора

Андрій Сергійович ЛИТВИНОВ, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

аспірант

Посилання

Lytvynov Andriy. (2016). Структурні компоненти та основні критерії професійної готовності викладача до провайдингу інновацій / Structural components and basic criteria of professional readiness of the teacher to the providing of innovation / Basic Trends in Public Sector. Monograph. – Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. URL: http://pedagogika.wszia.opole.pl/ebook/pt2016.pdf

Zenchenko Tetyana. (2016). Вплив інноваційного освітнього середовища на формування креативності майбутніх менеджерів у вищому навчальному закладі / Influence by innovative educational environment to the forming creativity of the futuremanagers in higher educational establishment / Basic Trends in Public Sector. Monograph. – Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. URL: http://pedagogika.wszia.opole.pl/ebook/pt2016.pdf

Борисов В. В. Теоретичні проблеми підготовки до управлінської діяльності. Професійна освіта : педагогіка і психологія / Ksztalcenie zawodowe: pedagogika і psyhologia. VIIІ; за ред. Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова – Київ: Вид-во Академії ім. Яна Длугоша, 2006. – С. 225–240.

Денисенко М. П. Провайдинг інновацій : підручник / М. П. Денисенко, А. П. Гречан, М. В. Гаман та ін. ; за заг. ред. проф. М. П. Денисенка. – Київ : Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 448 с.

Литвинов А. С. Готовність до провайдингу інновацій як важлива професійна якість майбутнього викладача / А. С. Литвинов // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 5 (59). – 468 с.

Литвинов А. С. Педагогічний провайдинг інновацій в освіті : навч. посібник / за заг. наук. ред. д. пед. н., проф. В. В. Борисова. – Суми : Університетська книга, 2017. – 265 с.

Максимюк С. П. Педагогіка : навч. посібник / С. П. Максимюк. – Київ : Кондор, 2005. – 667 с.

Менеджмент української освіти в контексті євроінтеграції : моногр. / П. Біліченко, О. Зайцева, Т. Зенченко та ін. ; за заг. ред. Г. Луценка. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.А., 2017. – 272 с.

Про затвердження Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України. Наказ МОН України за № 93 від 08.04.93 URL:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0035-93.

Проекти стандартів вищої освіти. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/proekti-standartiv-vishoyi-osviti

Стріха М. В. Стратегія інноваційного розвитку України на 2010-2020 роки в умовах глобалізаційних викликів : збірник / М. В. Стріха, В. С. Шовкалюк, Т. В. Боровіч, Ж. І. Дутчак, А. О. Сєдов. – Київ : Прок-Бізнес, 2009. – 40 с.

Яковенко Р. В. Інноваційна діяльність в Україні : проблеми та перспективи / Р. В. Яковенко. URL: http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_22(2)_ekon/stat_20_1/72.pdf