ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Сергіївна МИТЦЕВА

Анотація

Розглянуто сутність поняття «професійний імідж» як адресне повідомлення фахівця про свій статус, професійну роль, унікальні риси. Схарактеризовано інтерактивні методи формування позитивного професійного іміджу майбутніх фахівців з інформаційних технологій як методи, що спрямовані на постійну, активну взаємодію щодо формування у студентів індивідуального стилю діяльності, спілкування й розширення своїх можливостей, сфери їх застосування, центральним утворенням яких є моральні якості особистості, унаслідок яких відбуваються певні зміни у дбайливому ставленні до власної особистості як до інструменту професійної діяльності, творчого пошуку, духовного зростання.

Здійснено аналіз інтерактивних методів, що спрямовані на колективну (флешмоб, імідж певної професії, професійна дискусія, професійний ринг, брифінг, прес-конференції), кооперативну (спільний проект, експеримент, командний пошук інформації, коло професійних ідей), групову (моделювання рольових ситуацій, співбесіда, атестація, ділові ігри, актуальне інтерв’ю) співпрацю з формування професійного іміджу.

Запропоновано інтерактивні методи формування позитивного персонального іміджу з урахуванням результатів SWOT-аналізу за такими етапами: визначення власних сильних і слабких сторін свого особистісного іміджу; виявлення можливостей і загроз на зовнішньому просторі; виявлення проблем просування іміджу; формулювання імідж-цілей за технологією SMART.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МИТЦЕВА, О. С. (2018). ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2606
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Сергіївна МИТЦЕВА, Харківський національний університет радіоелектроніки

старший викладач кафедри філософії

Посилання

Панасюк А. Ю. Я – Ваш имиджмейкер и готов помочь сформировать Ваш профессиональный имидж / А. Ю. Панасюк. – Москва : Дело, 2004. – 240 с.

Шепель В. М. Имиджелогия : секреты личного обаяния / В. М. Шепель. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2005. – 472 с.

Білик Т. М. Психологічні особливості мовленнєвого іміджу особистості : дис. … канд. психолог. наук : спец. 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Тетяна Миколаївна Білик ; Херсонський державний університет. – Херсон, 2013. – 185 с.

Ісаченко В. В. Формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти / В. В. Ісаченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2004. – 21 с.

Інтенсифікація навчання студентів в умовах професійної освіти : навч. посібник / С. Т. Золотухіна, О. М. Василенко, Г. В. Василенко, О. В. Борисова ; за заг. ред. Г. Є. Гребенюка. – Ялта : Рекламна агенція «ГІД» КГУ, 2011. – 157 с.

Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – Київ : Видавництво А.С.К., 2004 – 192 с.

Шаронова С. А. Социальные технологии : деловые игры : учебное пособие / С. А. Шаронова. – Москва : ПСТГУ, 2010. – 220 с.

Балабанова Л. В. SWOT-Аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навчальний посібник / Л. В. Балабанова – Київ, 2010. – 299 с.

Штанько В. І. Імідж сучасного спеціаліста : навчальний посібник для усіх форм навчання / В. І. Штанько, О. С. Митцева. – Харків : ХНУРЕ, 2011. –136 с.

Мазоренко М. О. Психологічні складові іміджу сучасного фахівця / М. О. Мазоренко // Вісник Національного університету оборони України. – 2012. – № 4 (29). – С. 183–189.