ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Представлено результати формувального етапу дослідницько-експериментальної роботи з вивчення проблеми професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Окреслено етапи експериментального дослідження щодо результативності професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами ІКТ.
Запропоновано авторське визначення термінолексеми «професійно-педагогічна самореалізація викладача системи післядипломної освіти». Висвітлено результати формувального етапу дослідницько-експериментальної роботи, які спрямовані на дотримання організаційно-педагогічних умов й апробацію організаційно-змістової моделі реалізації системи професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ботвинников А. Д. Организация и методика педагогических исследований / А. Д. Ботвинников. – Москва : Наука, 1981. – 240 с.
Исаев И. Ф. Теория и практика формирования профессионально-педагогической культуры преподавателя высшей школы / И. Ф. Исаев. – Белгород, 1993. – 218 с.
Комiсаренко Н. Самореалізацiя як прояв соцiального становления особистості / Н. Комісаренко // Рiдна школа. – 2003. – № 1. – С. 23–25.
Краснощок I. П. Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету : автореф. дис. … канд. пед. наук (13.00.07) / І. П. Краснощок. – Київ, 2003. – 20 с.
Ніколаєску І. О. Інтернет-клуб-освітній салон «Педагогічний ексклюзив» як віртуальний центр інформаційно-комунікаційного простору для професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти / І. О. Ніколаєску // Педагогічні інновації у фаховій освіті : збірник наукових праць. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2015. – Вип. 1 (6). – С. 308‒313.
Ніколаєску І. О. Організаційно-змістова модель професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І. О. Ніколаєску // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». – 2015. – № 9. – С. 147–153.
Ніколаєску І. О. Організаційно-педагогічні умови професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І. О. Ніколаєску // Молодь і ринок. – 2016. – № 8 (139). – С. 180–184.
Николаеску И. А. Профессионально-педагогическая самореализация преподавателя системы последипломного образования средствами информационно-коммуникационных технологий : результаты констатирующего этапа исследования / И. А. Николаеску // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія» / редкол. : С. М. Ніколаєнко (відп. ред) та ін. – Київ : Міленіум, 2017. – Вип. 277. – С. 187–194.
Сазонов В. П. Воспитание на основе потребностей человека / В. П. Сазонов // Педагогика. – 1993. – № 2. – С. 28–32.
Черкашина Т. В. Круглий стіл як форма педагогічної співпраці в умовах сучасного освітнього середовища : методичний посібник для педагогічних працівників / Т. В. Черкашина. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.А., 2014. – 68 с.