ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто питання необхідності вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів до діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Проведено аналіз понять «готовність до діяльності», «готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів». Установлено найважливіші складники у структурі готовності майбутніх педагогів, які необхідні вчителю початкової школи для ефективної діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Визначено педагогічні вміння й сучасні професійні функції, якими повинен оволодіти майбутній учитель для такого виду діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Линенко А. Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А. Ф. Линенко // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 1. – С. 125–132.
Пехота Е. Н. Индивидуализация профессионально-педагогической подготовки учителя : дисс. ... доктора пед. наук : 13.00.04 – теория и методика профессионального образования / Елена Николаевна Пехота. – Киев, 1997. – 401 с.
Троцко Г. В. Теоретичні та методичні основи підготовки студентів до виховної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … докт. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Г. В. Троцко. – Київ, 1997. – 54 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с.
Тарасенко Г. С. Взаємозв’язок естетичної та екологічної підготовки вчителя в системі професійної освіти : монографія / Г. С. Тарасенко. – Черкаси : Вертикаль, 2006. – 308 с.
Колишкіна А. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів / А. Колишкіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2016. – № 4 (58) – С. 287–294.
Довга Т. М. Трансформація проблеми вміння вчитись та її відображення в навчальній літературі з педагогіки / Т. М. Довга // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. : Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 121(1). - С. 136-140. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121%281%29__34
Садова Т. А. Професійна компетентність та готовність до педагогічної діяльності : сутність і взаємозв’язок / Т. А. Садова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vuzlib.com/content/view/331/84/
Совгіра С. В. Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / С. В. Совгіра ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Луганськ, 2009. – 40 с.
Вербиненко Ю. Професійна готовність до педагогічної діяльності / Ю. Вербиненко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12274/1/Professional.pdf
Шикіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів / Ю. О. Шишкіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 4. – С. 392–400. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_49