ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Олександрівна ШВИДКА

Анотація

Досліджено актуальну проблему підготовки дошкільників до навчання грамоти. Автором проаналізовано зміст, мету і завдання навчання дітей грамоти. Основоположним науковим підґрунтям цього процесу автор уважає українську дошкільну лінгводидактику (А. М. Богуш). Підкреслено важливість узаємозв’язку розвитку усного і писемного мовлення дітей. Одним із важливих напрямів роботи з дошкільниками в даному аспекті автор уважає підготовку рук дитини до письма, у зв’язку з чим у статті зазначається ефективність ігрової діяльності й пропонується комплекс відповідних ігор.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ШВИДКА, С. О. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2616
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Олександрівна ШВИДКА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти

Посилання

Вашуленко М. С. Методика навчання української мови в початковій школі : навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / за наук. ред. М. С. Вашуленка. – Київ : Літера ЛТД, 2011. – 364 с.

Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика : Теорія і методика навчання дітей рідної мови : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш / за ред. А. М. Богуш. – Київ : Вища школа, 2007. – 542 с.

Марченко І. С. Спеціальна методика розвитку мовлення (логопедична робота з корекції порушень мовлення у дошкільників) : навчальний посібник [для студ. вищ. пед. навч. закладів. Спеціальність : Корекційна освіта (логопедія)] / І. С. Марченко ; 3-¬тє вид., перероб. та доп. ¬– Київ : Слово, 2015. ¬ – 307 с.

Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін.  Київ : Просвіта, 2001. – 416 с.

Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навчальний посібник / Т. І. Поніманська. – Київ : Академвидав, 2006. – 456 c.

Ноздрова О. П. Використання дидактичних ігор на уроках в початкових класах / О. П. Ноздрова // Наша школа. – 2005. – № 1. – С. 56–58.

Майструк О. Гра як засіб навчання і виховання дітей дошкільного віку / Ольга Майструк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – 2008. – Вип. 24. – С. 108–112.

Піроженко Т. О. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника / Т. О. Піроженко. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 152 с.

Шелестова Л. В. Вчимося читати : розвивальний посібник [для старших дошкільників] / Л. В. Шелестова. – Київ : Фенікс, 2006. – 264 с.

Хухлаева О. В. Психология развития и возрастная психология : учебник [для бакалавров] / О. В. Хухлаева, Е. В. Зыков, Г. В. Бубнова / под редакцией О. В. Хухлаевой. – Москва : Издательство Юрайт, 2014. – 368 с.