АКМЕОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Інна Володимирівна ШИШЕНКО
Олександр Вікторович ЛИТВИНЕНКО

Анотація

Розглянуто зміст і сутність акмеологічного компонента готовності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей до педагогічного проектування. Установлено, що акмеологічний компонент готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування є сукупністю знань, умінь і здібностей, що необхідні для ефективного спілкування, зумовлені специфікою науково-технічного і соціально-економічного розвитку суспільства, вимагають від фахівця здатності до постійного особистісного самовдосконалення й професійного зростання. Запропоновано авторську структуру критеріїв, показників і рівнів сформованості акмеологічного компонента професійно-педагогічного проектування.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ШИШЕНКО, І. В., & ЛИТВИНЕНКО, О. В. (2018). АКМЕОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2617
Розділ
Статті
Біографії авторів

Інна Володимирівна ШИШЕНКО, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики

Олександр Вікторович ЛИТВИНЕНКО, Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка

аспірант

Посилання

Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов ; под ред. В. А. Сластенина. – Москва : Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.

Зеер Э. Ф. Профессиональное становление личности инженера-педагога / Э. Ф. Зеер. – Свердловск : Изд-во Урал. ун-та, 1988. – 120 с.

Мелецінек А. Інженерна педагогіка. Практика передачі технічних знань / А. Мелецінек ; пер. з нім. – Харків, 2001. – 240 с.

Брюханова Н. А. Методика обучения будущих преподавателей технических дисциплин проектированию дидактического материала : дисс. ... канд. пед. наук / Н. А. Брюханова. – Харьков, 2002. – 174 с.

Коваленко Е. Э. Дидактические основы профессионально-методической подготовки преподавателей специальных дисциплин : дисс. ... докт. пед. наук / Е. Э. Коваленко. – Киев, 1999. – 381 с.

Лазарєв М. І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загально інженерних дисциплін : монографія / М. І. Лазарєв. – Харків : Вид-во НФаУ, 2003. – 356 с.

Тархан Л. З. Компетентностный подход в обучении инженера-педагога / Л. З. Тархан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. – 2005. – № 10. – С. 58–64.

Щербак О. Концептуальні засади професійно-педагогічної освіти / О. Щербак // Педагог професійної школи : Збірник наукових праць. – 2004. – № 6. – С. 3–10.

Цырельчук М. Обоснование профессиональной модели инженера-педагога / М. Цырельчук, В. Федосенко // Педагог професійної школи : зб. наук. праць. – Київ : Науковий світ, 2003. – Вип. 5. – С. 253–262.

Докучаєва В. В. Теоретико-методологічні засади проектування інноваційних педагогічних систем : автореферат дисертації … д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / В. В. Докучаєва. – Луганськ, 2011. – 20 с.