ОРГАНІЗАЦІЯ СПРИЯТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття присвячена розгляду феномена сприятливого освітнього середовища та інклюзивного освітнього середовища в закладі вищої освіти. Автором аналізуються та порівнюються їх складові та умови ефективності, визначаються особливості інклюзивного освітнього середовища у закладі вищої освіти.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделюваня навчального середовища сучасних педагогічних систем [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/1157/1/Навчальне_середовище_сучасних_педагогічних_систем.pdf.
Ясвин В. А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В. А. Ясвин. – М.: Педагогика, 2008. – 347 с.
Цимбал О. Ю. Вивчення проблеми реалізації сприятливого освітнього середовища у ВНЗ / О. Ю. Цимбал // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук.ст.] – Черкаси, 2015. – Вип. 348. – С. 118–124.
Бондар Т. І. Створення інклюзивного освітнього середовища в системі вищої освіти України / Т. І. Бондар // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2014. – Т. ІІ, № 27. –
C. 20-24.
Кузава І. Б. Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. – Вип. 11. – С. 315–318. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_60.
Софій Н. З., Найда Ю. М. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти / Інклюзивна школа: особливості організації та управління: навч. – метод. посібник / А. А. Колупаєва, Ю. М. Найда, Н. З. Софій [та ін.] ; заг.ред. Л. І. Даниленко. – К.:2007. – 128с.
Основи інклюзивної освіти : навч.-метод. посібник: / заг. ред. А. А. Колупаєвої. – К: »А. С. К.», 2012. – 308 с.
Базика Є. Л. Інклюзивна освіта вищого навчального закладу як предиспозиція успішної соціалізації студентів з особливими потребами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ippobuk.cv.ua/images/Oleksyuk/…/stаttia-bazyka.pdf. – Назва з титул. екрана.