РИСУНОК ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті порушується проблема необхідності вдосконалення фахової підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі навчання рисунку. Розглянуто та проаналізовано процес формування професійних та особистісних якостей студентів в ході практичного вивчення видів, технічних прийомів, засобів художнього вираження рисунка. Визначено умови успішного формування графічних навичок і вмінь, що є вагомою складовою професійного зростання майбутніх художників-педагогів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти. Затверджена Президентом України 17 квітня 2002 р. // Педагогіка і психологія професійної освіти. – №2, 2002. – С. 9-12.
Малинская Л. Л. Педагогические условия подготовки будущих учителей изобразительного искусства к руководству художественно-творческой деятельностью школьников: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08. Башкирский государственный педагогический университет им. М. Акмуллы. – Уфа, 2010. – 20 с.
Сухенко В. О. Рисунок. Навчальний посібник. К.: BONAMENTE, 2004. – 184 с.
Полудень Л. І. Формування професійної майстерності дизайнера інтер’єру в системі вищої мистецької освіти: Монографія. Черкаси: Видавець Вовчок О. Ю., 2017. 212 с. ISBN 978-966-8645-92-1
Рудницька О. П. Педагогіка: загальна і мистецька: [навч. посіб.]. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2005. – 360 с.
Масол Л. М. Виховний потенціал мистецтва – джерело освітніх інновацій. Мистецтво та освіта. 2001. №1. – С. 2-5.
Полудень Л. І. Формування професійної майстерності дизайнера інтер’єру в умовах університетської освіти. Дис… канд. пед. наук: 13.00.04. Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького. Черкаси, 2013. – 200 с.
Серпионова (Варшавская) З. Н. Путевой БЛОКнот. Советы молодому художнику. Одесса: ВМВ, 2009. – 164 с.