О ЦЕЛЕСООБРАЗНОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ СОВРЕМЕННЫХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ВУЗАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статья посвящена обсуждению вопросов целесообразности применения активных современных методов обучения в вузовской педагогической практике. В частности, эффективность методов сотруднического обучения доказана, например, применением метода группового исследования на практических занятиях по предмету «Методика преподавания математики».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Д. Пойа, «Математическое открытие» / Д. Пойя. – М., «Наука», 1970. – 452 с.
Айвазян Э. И., «Методика преподавания математики». Общая методика / Э. И Айвазян. – Е., изд. ЕГУ, 2016.– 200 с.
Список курсов психолого-педагогической подготовки преподавателей ЕГУ на 2017-2018 учебный год.