ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Мусіївна КРАВЧУК

Анотація

У статті досліджується актуальна проблема підготовки сучасного вчителя математики. Розглядається аспект формування його активної пізнавальної позиції, підготовки до самоосвітньої діяльності  при вивченні навчальних математичних дисциплін у класичному університеті на прикладі курсу аналітичної геометрії. Запропоновано ефективні засоби і методи, що є функціональними елементами вирішення проблем формування пізнавальної самостійності.


##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КРАВЧУК, О. М. (2018). ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2785
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Мусіївна КРАВЧУК, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри алгебри і математичного аналізу

Посилання

Бабина Н.Ф. Как активизировать познавательную деятельность учащихся / Н.Ф. Бабина – Школа и производство. – 2003.– № 3. – С. 16-18.

Алексеєнко Т.А. Формування пізнавальної активності студентів в умовах блокової організації навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / Т.А. Алексеєнко. – К., 1995. – 25 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 206 с.

Кравчук О.М. Формування активної пізнавальної позиції майбутнього вчителя математики MAXIMA / О.М. Кравчук // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2017), м. Черкаси, 26 – 28 жовтня 2017р. – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко С.І., 2017. – С.176-178.

Орлов В.И. Активность и самостоятельность учащихся в обучении // Специалист. – 2002. – №5. – С. 29 – 31.

Морозова Н.Г. Учителю о познавательном интересе / Н.Г. Морозова. – М.: Знание, 1979. – 48 с.

Селиванов В.И. Воспитание воли школьника. Изд. 2-перераб. / В.И.Селиванов. — Учпедгиз, 1954. – 207 с.

Кравчук О.М. Практикум з аналiтичної геометрiї : навчальний посiбник для студентiв математичного факультету. – Ч.1. / О.М. Кравчук. — Луцьк: Вежа, 2012. – 247 с.

Кузнецов М.Е. Личностно ориентированная подготовка учителя теоретико- методологический аспект / М.Е.Кузнецов. – Брянск: Изд-во БГПУ, 2000. – 375 с.

Юрченко В. Вплив взаємин між студентами і викладачами на «Я-концепцію» майбутнього вчителя // Освіта і управління. – 1997. – №1. – С.119 – 123.

Готман Е.Г., Скопец З.А. Задача одна – решения разные: Геометр. задачи: Кн. для учащихся / Е.Г. Готман, З.А Скопец. – М.: Просвещение, 2000. – 224 с.

Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. Підручник. / А.М Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.

Бахаева Т. Н. Познавательная активность студентов как детерминанта профессиональной компетентности будущих специалистов / Т. Н. Бахаева // Молодой ученый. – 2010. – № 4. – С. 305–308. – URL https://moluch.ru/archive/15/1361/ (дата обращения: 13.12.2017).