ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджується актуальна проблема підготовки сучасного вчителя математики. Розглядається аспект формування його активної пізнавальної позиції, підготовки до самоосвітньої діяльності при вивченні навчальних математичних дисциплін у класичному університеті на прикладі курсу аналітичної геометрії. Запропоновано ефективні засоби і методи, що є функціональними елементами вирішення проблем формування пізнавальної самостійності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бабина Н.Ф. Как активизировать познавательную деятельность учащихся / Н.Ф. Бабина – Школа и производство. – 2003.– № 3. – С. 16-18.
Алексеєнко Т.А. Формування пізнавальної активності студентів в умовах блокової організації навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / Т.А. Алексеєнко. – К., 1995. – 25 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 206 с.
Кравчук О.М. Формування активної пізнавальної позиції майбутнього вчителя математики MAXIMA / О.М. Кравчук // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2017), м. Черкаси, 26 – 28 жовтня 2017р. – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко С.І., 2017. – С.176-178.
Орлов В.И. Активность и самостоятельность учащихся в обучении // Специалист. – 2002. – №5. – С. 29 – 31.
Морозова Н.Г. Учителю о познавательном интересе / Н.Г. Морозова. – М.: Знание, 1979. – 48 с.
Селиванов В.И. Воспитание воли школьника. Изд. 2-перераб. / В.И.Селиванов. — Учпедгиз, 1954. – 207 с.
Кравчук О.М. Практикум з аналiтичної геометрiї : навчальний посiбник для студентiв математичного факультету. – Ч.1. / О.М. Кравчук. — Луцьк: Вежа, 2012. – 247 с.
Кузнецов М.Е. Личностно ориентированная подготовка учителя теоретико- методологический аспект / М.Е.Кузнецов. – Брянск: Изд-во БГПУ, 2000. – 375 с.
Юрченко В. Вплив взаємин між студентами і викладачами на «Я-концепцію» майбутнього вчителя // Освіта і управління. – 1997. – №1. – С.119 – 123.
Готман Е.Г., Скопец З.А. Задача одна – решения разные: Геометр. задачи: Кн. для учащихся / Е.Г. Готман, З.А Скопец. – М.: Просвещение, 2000. – 224 с.
Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. Підручник. / А.М Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.
Бахаева Т. Н. Познавательная активность студентов как детерминанта профессиональной компетентности будущих специалистов / Т. Н. Бахаева // Молодой ученый. – 2010. – № 4. – С. 305–308. – URL https://moluch.ru/archive/15/1361/ (дата обращения: 13.12.2017).