ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ : ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті представлено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти в європейських країнах. На основі аналізу освітнього досвіду європейських країн запропоновано методичні рекомендації щодо використання перспективних ідей цих країн щодо покращення освітнього процесу закладів післядипломної педагогічної освіти засобами ІКТ.
На рівні перспектив подальшого дослідження проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти в європейських країнах виокремлено роботу із здійснення порівняльного аналізу професійно-педагогічної самореалізації викладачів системи післядипломної освіти засобами ІКТ у країнах Євросоюзу.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Usun Salih. Information and communications technologies (ICT) in teacher education (ITE) programs in the world and Turkey:(a comparative review). // Procedia-Social and Behavioral Sciences 1, Volume 1, Issue 1, 2009:– PP. 331-334.
Синенко С. І. Розвиток післядипломної педагогічної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція Німеччина) : дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / С. І. Синенко. – К., 2002. – 183 с.
Турчин А. І. Система післядипломної освіти педагогічних кадрів професійно-освітніх закладів Німеччини / А. І. Турчин // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна«. ‒ 2011. ‒ № 3. ‒ С. 173‒180.
Advanced international training programme. ITP: 313b Intellectual Property for Least Developed Countries; Industrial Property and Technological Capacity Enhancement: January 19th , 2018 April 8th –27th, 2018 in Stockholm, Sweden Regional follow-up, October 28th – November 2nd, 2018 [Electronic recourse]. – Accessed mode : http: //www.prv.se /globalassets/
Капустян І. І. Шведський досвід розвитку ІКТ у системі неперервної педагогічної освіти : навчально-методичний посібник / Капустян І. І. ‒ Полтава : ПНПУ, 2012. ‒ 80 с.
Maciej Tanaś. Distance Education as an Object of Study and Reflection of Pedagogy in Poland. / Tanaś Maciej //Intl journal of electronics and telecommunications. ‒ 2015. ‒ VOL. 61 (NO. 3). ‒ p. 237-243.
Sprawozdanie z realizacji Rządowego programu «Cyfrowa szkoła» [Electronic recourse] / [ prz. Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji] // Warszawa, – 2014 . – 73 S. – Accessed mode: https www.kuratorium.gda.pl/pliki/SPRAWOZDANIECYFROWASZKOLAprzyjeteprzezRM25_02_2014-1.pdf